is de lak van je kapjes er van ellende afgevallen omdat het zolang geleden is dat je hem hebt gepoetst
groeten
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
neej, ik heb ze geschuurd maar ben nog niet aan spuiten toegekomenrogier schreef:dat is beter
is de lak van je kapjes er van ellende afgevallen omdat het zolang geleden is dat je hem hebt gepoetst![]()
groeten
nee ik bedoel waarom je die 10" velgen die je had eronder uit hebt gehaalt.Monkeymadness schreef:tjah, poetsen heeft geen nut als et 1 dag erna al regent![]()
![]()
![]()
ik rijd momenteel op 8'' rond omdat mijn 10'' pbrvelgen nog niet binnen zijnverder laat ik het stuur lekker zoals het is, het rijd super fijn
verwacht snel weer eeen update, kontje is bijna klaar
roy roy roy roy weer een heerlijk lul verhaal jij gaat niet met 80 door de bocht want toen die van mij nog 75 top ging haalde ik je keihard in in de bocht en dan reed ik 60, en dat was al met je 8" dus dat verhaal klopt niet, jij gaat gewoon nooit hard door de bocht en je had gewoon niet echt top velgen en die zwabberde en ja dat rijd kut als het niet echt vast zit kijk bij mij is m'n achterbrug krom maar zit de bende wel echt vast (ja ik heb 't vast gezet heMonkeymadness schreef:ik heb ze eronder uit gehaald om dat er te veel onbalans in zat, en met nat weer gleed ik zowat elke bocht onderuit (voor je gevoel dan), is gewoon geen fijn gevoel als je met +-80 door een bocht gaat
BAM!!! leon is er weerleon1308 schreef:roy roy roy roy weer een heerlijk lul verhaal jij gaat niet met 80 door de bocht want toen die van mij nog 75 top ging haalde ik je keihard in in de bocht en dan reed ik 60, en dat was al met je 8" dus dat verhaal klopt niet, jij gaat gewoon nooit hard door de bocht en je had gewoon niet echt top velgen en die zwabberde en ja dat rijd kut als het niet echt vast zit kijk bij mij is m'n achterbrug krom maar zit de bende wel echt vast (ja ik heb 't vast gezet heMonkeymadness schreef:ik heb ze eronder uit gehaald om dat er te veel onbalans in zat, en met nat weer gleed ik zowat elke bocht onderuit (voor je gevoel dan), is gewoon geen fijn gevoel als je met +-80 door een bocht gaat) dus naja ben benieuwd hoe 't gaat met die pbr velgjes (het waren toch dax velgen?) naja spreek je mzzl
Monkeymadness schreef:ik heb ze eronder uit gehaald om dat er te veel onbalans in zat, en met nat weer gleed ik zowat elke bocht onderuit (voor je gevoel dan), is gewoon geen fijn gevoel als je met +-80 door een bocht gaat
Monkeymadness schreef:tjah, poetsen heeft geen nut als et 1 dag erna al regent![]()
![]()
![]()
ik rijd momenteel op 8'' rond omdat mijn 10'' pbrvelgen nog niet binnen zijnverder laat ik het stuur lekker zoals het is, het rijd super fijn
verwacht snel weer eeen update, kontje is bijna klaar