Takegawa cd50!
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Heb de de naven+ankerplaten weer opnieuw gepolijst en komen iets bredere velgen op(1.40 ipv 1.20). Nieuwe spaken gehaald dus een paar zeer mooi glimmende wielen! 8) Oja en ik ja de remsleutels, remstang en nog wat dingetjes verchromen dus word bling bling!
Achter veren los gehaald zodat de bussen gespoten en verchroomt kunnen worden! Ik vroeg me alleen nog af dat schroefje wat er bij het bovenste ophangpunt zit wat moet daar in? olie of vet? had er wat wd40 is gespoten om ze goed gangbaar te maken (die oude schok brekers hebben nog wel is de nijging niet meet lekker in te veren of uit de veren) maar er kwamen wat oude viezen vetresten uit dus vandaar de vraag!
Binnekort maar is wat foto's trekken als ik ff tijd heb!
Achter veren los gehaald zodat de bussen gespoten en verchroomt kunnen worden! Ik vroeg me alleen nog af dat schroefje wat er bij het bovenste ophangpunt zit wat moet daar in? olie of vet? had er wat wd40 is gespoten om ze goed gangbaar te maken (die oude schok brekers hebben nog wel is de nijging niet meet lekker in te veren of uit de veren) maar er kwamen wat oude viezen vetresten uit dus vandaar de vraag!
Binnekort maar is wat foto's trekken als ik ff tijd heb!
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
- gerbrandicus
- Astrealover
Kleurtjes doen me denken aan hoe mijn CD er eerst uitzag
Zal vast vet worden met die droge koppeling enzo! Ga je ook wat aan de remmen doen? Succes ermee!
Zal vast vet worden met die droge koppeling enzo! Ga je ook wat aan de remmen doen? Succes ermee!