roow schreef:Zo, hij staat weer
Wanneer komt de Moto-Chaly op wielen te staan?

niet.... ik ben de historie van dat frame nagegaan en hij is in belgie als motochaly total loss verklaard in 1993, kan m wel weer keuren maar die keuring kost zeker 600 euro en dat heb ik er niet voor over op dit moment
chaly-dude schreef:bij een ct-70 horen valbaren toch?
die heeft iemand te koop in de verkoop room, zijn wel vrij brak.
motochaly???!
ik weet niet of je het brak moet noemen maar ik vond ze iig niet mooi genoeg met die deuken erin, er horen idd valbaren op maar die zullen voor de keuring niet nodig zijn opzich, ik heb hier ook nog een setje zelfgebogen liggen, echter zonder schildje maar die staan ook wel netjes misschien voor de keuring
B&DHC schreef:die zijn al verkocht als je mij bedoelt, en ze waren trouwens niet vrij brak jonge.
leuke dax, ga je er een ct70 look aan geven? want nu is het net een duitser.
de bedoeling is nu (maar mijn plannen willen nog weleens veranderen) om er een classic ogende ct dax van te maken, wel met duitse spatborden want die vind ik gewoon veel mooier omdat al die immi's ook met die hoge chrome rijden.
ik wil de voorpootjes verlagen met die g-craft ori poten met schijfhouder,
dubbele schijf voor en enkel achter.
met g-craft 4.0 velgen in het zwart.
dax zelf wordt denk ik metallic antraciet (zoals mijn st was voor de mensen die dat nog weten)
Crazy Cavan schreef:mooi maikel dat je weer gaat rijden 8) waneer komen de kranten spatjes?

heb ik nog!

zij het met wat deuken van mijn ongeluk maar het is opzich wel een idee om voor de lol ook nog een setje van die spatjes te maken
arnold-d schreef:B&DHC schreef:die zijn al verkocht als je mij bedoelt, en ze waren trouwens niet vrij brak jonge.
leuke dax, ga je er een ct70 look aan geven? want nu is het net een duitser.
andere beugels,.. van iemand anders, die wel redelijk brak zijn.
Maare, moet je ook nog je rijbewijs halen hé..
verder wel een leuk daxje, en hopen dat hij op kenteken komt!!
ik weet ik weet, eerst ff samenwonen en dan rijbewijsje gaan halen. mevrouw is al niet heel gelukkig met mijn plotselinge plan om deze dax te keuren vanwege de kosten
maargoed ik heb geen haast, het duurt toch nog zeker enkele jaren en enkele duizenden euros voordat ik m zo heb als ik m hebben wil.
hoe gaat t nu met mijn oude cb350f eigelijk? al beetje opgeschoten?