naja het is een ct70 dus het is een motorfiets...alleen nog geen nederlandse motorfietschaly-dude schreef:het is bijna arrogant om die kentekenplaathouder er al op te hangen![]()
![]()
Maar het is een leuke brommer, succes bij de keuring!
Ik zou hem al goedkeuren als ik alleen al een foto zag, maar ik werk niet bij de RDW
normaals: succes!
CT70 K1 Trail Motodax 1972
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
strax, om 8uurroow schreef:Leuk, ziet er netjes uit.![]()
Wanneer mag je?
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Halodax
- 4T-MSB addict
hij is door de keuring!
wel wil ik even benadrukken dat zo'n dagje RDW wel een hoop geneuzel is hoor, heleboel wachten.
keuring zelf was wel ok, keurmeester was niet heel erg moeilijk.
C'tje van mijn vin nummer: ct70-...... was slecht te lezen maar dat was nog net goed.
alleen mijn koplampglas bleek een probleem maar als ik het voor 3 uur s'middags voor mekaar had zou hij er nog naar kijken.
das is nog gelukt met dank aan willem van loef!
wel jammer dat ik nadat hij ernaar gekeken had nog anderhalf uur moest wachten om erachter te komen dat de keurmeester was vergeten de papieren naar de administratie te geven
anyhow, hij is door de keuring, nu gaan ze in amerika het oude kentekenbewijs opvragen (iig kijken of het ding bekend is in amerika) en dan krijg ik mijn kenteken.
gelukkig is de registratie in de US vroeg begonnen dus ik maak me niet zo druk en ik heb geen haast.
owja: arthur had gelijk, ik mag een blauwe plaat!!

wel wil ik even benadrukken dat zo'n dagje RDW wel een hoop geneuzel is hoor, heleboel wachten.
keuring zelf was wel ok, keurmeester was niet heel erg moeilijk.
C'tje van mijn vin nummer: ct70-...... was slecht te lezen maar dat was nog net goed.
alleen mijn koplampglas bleek een probleem maar als ik het voor 3 uur s'middags voor mekaar had zou hij er nog naar kijken.
das is nog gelukt met dank aan willem van loef!
wel jammer dat ik nadat hij ernaar gekeken had nog anderhalf uur moest wachten om erachter te komen dat de keurmeester was vergeten de papieren naar de administratie te geven
anyhow, hij is door de keuring, nu gaan ze in amerika het oude kentekenbewijs opvragen (iig kijken of het ding bekend is in amerika) en dan krijg ik mijn kenteken.
gelukkig is de registratie in de US vroeg begonnen dus ik maak me niet zo druk en ik heb geen haast.
owja: arthur had gelijk, ik mag een blauwe plaat!!
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
naja ze gingen de geschiedenis na met een V.. nog iets keuring ofzow
heel vaag allemaal maar volgens die kerel heel normaal als je geen kentekenbewijs erbij had, ik weet niet of ze een kentekenbewijs of gewoon de geschiedenis nagaan. kijken of ie bekend is bij honda.
ik vind het opzich wel een vaag verhaal want ik had alles waar om gevraagd werd, volgens mij wist die keurmeester ook niet helemaal wat nou de bedoeling was.
ik wacht het wel af allemaal
heel vaag allemaal maar volgens die kerel heel normaal als je geen kentekenbewijs erbij had, ik weet niet of ze een kentekenbewijs of gewoon de geschiedenis nagaan. kijken of ie bekend is bij honda.
ik vind het opzich wel een vaag verhaal want ik had alles waar om gevraagd werd, volgens mij wist die keurmeester ook niet helemaal wat nou de bedoeling was.
ik wacht het wel af allemaal
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.
-
Eddepet
- Frequent 4T-MSB visitor
Ben ik ook benieuwd naar. Ik heb een A'tje die ik bijna klaar heb voor de keuring, die heeft waarschijnlijk alleen maar in achtertuintjes rondgeredenarthur schreef:Grote kans dat dat ding nooit op kenteken heeft gestaan. Waarom gaan ze dat kentekenbewijs in godsnaam opvragen? Hebben ze bij mij met geen woord over gesproken.
Groeten
ZF-45-40
MH-TJ-30
MD-94-VP
MH-TJ-30
MD-94-VP
-
Halodax
- 4T-MSB addict
nee iets met 3 letters en een v en ik dacht een i dus: VI. of V.I
geen v5 iig
geen v5 iig
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.