CT70 K1 Trail Motodax 1972
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
update:
net telefoontje gehad van de keurmeester, ze hebben het verleden nagetrokken en hij was bekend dus ik heb mijn motorkenteken, moet nog ff een afspraak maken bij de douane om de bpm op 0 te laten zetten en ik kan een blauwe plaat laten maken!!!!
net telefoontje gehad van de keurmeester, ze hebben het verleden nagetrokken en hij was bekend dus ik heb mijn motorkenteken, moet nog ff een afspraak maken bij de douane om de bpm op 0 te laten zetten en ik kan een blauwe plaat laten maken!!!!
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
HondaHaas-C70
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Z50a
Pff, wel lang allemaal.Halodax schreef:hij is door de keuring!![]()
wel wil ik even benadrukken dat zo'n dagje RDW wel een hoop geneuzel is hoor, heleboel wachten.
keuring zelf was wel ok, keurmeester was niet heel erg moeilijk.
C'tje van mijn vin nummer: ct70-...... was slecht te lezen maar dat was nog net goed.
alleen mijn koplampglas bleek een probleem maar als ik het voor 3 uur s'middags voor mekaar had zou hij er nog naar kijken.
das is nog gelukt met dank aan willem van loef!
wel jammer dat ik nadat hij ernaar gekeken had nog anderhalf uur moest wachten om erachter te komen dat de keurmeester was vergeten de papieren naar de administratie te geven![]()
anyhow, hij is door de keuring, nu gaan ze in amerika het oude kentekenbewijs opvragen (iig kijken of het ding bekend is in amerika) en dan krijg ik mijn kenteken.
gelukkig is de registratie in de US vroeg begonnen dus ik maak me niet zo druk en ik heb geen haast.
owja: arthur had gelijk, ik mag een blauwe plaat!!![]()
Na een uurtje wachten (keuren zonder afspraak) en 10 minuten keuren stond ik alweer bij de balie 8) . Maargoed, dat verschilt per station.
Iedergeval wel mooi. Weer een CT op kenteken. Gaat lekker met de Ct70's het laatste jaar.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
wordt lastig....ligt alweer grotendeels uit mekaarsuperboerjan schreef:Lekker dan, gefeliciteerd! Kom binnenkort maar eens langs om hem te showen.
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
deze foto's van bij de rdw vond ik nog op mijn telefoon (was totaal vergeten dat ik ze had gemaakt)

ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
daar ben ik vanavond aan begonnen (was bijna vergeten wat voor monnikenwerk het wasCrazy Cavan schreef:mooi maikel dat je weer gaat rijden 8) waneer komen de kranten spatjes?
ik ga binnenkort samenwonen dus ik heb niet echt superveel geld uit te geven op dit moment en kranten zijn niet duur en wel orgineel (en ik heb natuurlijk geschiedenis met kranten
optie 1: zelf spuiten in metallic antraciet
optie 2: frame in two tone met bovenste stuk (boven het lijntje zeg maar) in kranten thema en een nog nader te bepalen kleur eronder
optie 3: alles kranten al is dat echt een kutwerkje
maar ik ben er nog niet helemaal uit, suggesties?
ZF-45-85 CT70 K1 1971
Natuurlijke selectie.
-
(V)
- Frequent 4T-MSB visitor
Volgens mij scheelt het ook of je geluk hebt of niet. Mijn langste wachttijd was 10 minuten, toen de keurmeester het bouwjaar ging opzoeken. Meteen gekeurd en met 6 minuten na de keuring had ik de papiertjes, nog geen halfuur daar geweest.HondaHaas-C70 schreef:
Pff, wel lang allemaal.
Na een uurtje wachten (keuren zonder afspraak) en 10 minuten keuren stond ik alweer bij de balie 8) . Maargoed, dat verschilt per station.
Maar tof man, blauwe plaat staat vast goed