Hallo allemaal,
Ik ging vanavond even rijden op mn CD50 en het achterlicht werkte niet meer. Heel kort daarna ook het voorlicht niet meer. Ik reed naar huis en dacht dat mn lichtjes doorgebrand waren. Ik haal mn achterlichtje eruit maar ze zijn niet doorgebrand, toch krijg ik de lampjes niet meer aan de praat. Waar kan dit aan liggen?
Paar dingetjes; ik heb geen accu, en het hele boeltje is 12V
Mvg. Knidreeg.
Licht werkt niet meer.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ik zet mijn geld op massa van je spatbord
of het ontbreken daarvan
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Kleine update;
Vandaag nieuw lampje gekocht en erin gedaan. deze brandde gewoon maar op het moment dat ik gas geef begint hij echt super fel te branden. Hier moet dus ergens een fout zitten. Ik heb er een voltmetertje op gezet; stationair geeftie 6 Volt, bij iet wat gas geeftie al 30 Volt...
Als ik er een 12 Volt accu in zet moet het dan goed daan?
Groeten Thijs.
Vandaag nieuw lampje gekocht en erin gedaan. deze brandde gewoon maar op het moment dat ik gas geef begint hij echt super fel te branden. Hier moet dus ergens een fout zitten. Ik heb er een voltmetertje op gezet; stationair geeftie 6 Volt, bij iet wat gas geeftie al 30 Volt...
Als ik er een 12 Volt accu in zet moet het dan goed daan?
Groeten Thijs.