VONK
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
VONK
Hey,
Ik heb nu weer een ori honda blokje onder me c gezet, maar nu krijg ik dus maar geen vonk. Ik heb zin om alles kapot te trappen maar dat is ook weer zonde voor die ouwe zooi.
Welke draden moet ik nou aansluiten om hem te laten vonken? ik heb al van die draadschema's bekeken maar dat werkt niet. Want ik heb dan bijv een roze draad, maar nergens anders een roze draad etc.... Oja uit me bobine komt maar 1draad hoort dat zo? tis btw 6volt.
Welke draden moet ik sowieso aansluite???? contactslot fix ik later wel.
alvasgt bedankt
Ik heb nu weer een ori honda blokje onder me c gezet, maar nu krijg ik dus maar geen vonk. Ik heb zin om alles kapot te trappen maar dat is ook weer zonde voor die ouwe zooi.
Welke draden moet ik nou aansluiten om hem te laten vonken? ik heb al van die draadschema's bekeken maar dat werkt niet. Want ik heb dan bijv een roze draad, maar nergens anders een roze draad etc.... Oja uit me bobine komt maar 1draad hoort dat zo? tis btw 6volt.
Welke draden moet ik sowieso aansluite???? contactslot fix ik later wel.
alvasgt bedankt
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
Dus als ik het goed begrijp moet ik enkel de zwarte en de groene aantesluiten om hem te laten vonken?Eric schreef:uit je blok komt een zwarte, die gaat aan een zwarte aan je draadboom, die gaat naar je contactslot en komt weer trug en aan de andere zwarte draad uit je draadboom sluit je het draadje van je boubine aan.
Je kan ook de zwarte draa uit je blok direct aansluiten aan de draad van de boubine. Maar dan werkt je contactslot niet meer.
geel is licht
groen is een laad draad of massa
groen/rood is je vrijstandschakelaar
roos is loos
b.v.d
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
martijndehoog
- 4T-MSB beginner
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
Ik heb net een foto gepostNIX schreef:Negeer die opmerking en maak een plaatje. Of verkoop je hok voor 100,- aan mij.
http://i33.tinypic.com/1zl3tdx.jpg
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Oja. Dat is zo te zien een erbij gebeund draadje. Spuit de draadjes met linnen isolatie eerst eens met war remreiniger schoon. Ik ben ook benieuwd waar die extra zwarte op zit aangesloten. Misschien moet je even je poelie verwijderen en je ontsteking wat beter bestuderen en erover vertellen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict