Mijn ss
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
wat is er mis met een M stuur... bij mij zit zo'n ding op mijn CD, staat superrr gaaf
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
wanneer ga je ermee naar school? ik wil hem wel eens zien, en JA ik zit dus ook op het vitus, mijn cee doet het alleen nog niet, dus vandaar!Casper schreef:ik weet niet welke je bedoeld eric, maar ik vind zowiezo dat m stuurtje lekkerder rijden
het stuurt veel directer en ik krijg er meer gevoel voor de brommer door!
"Wat is de kleur van je bougie?"
"Raar."
"XD"
"Raar."
"XD"
Ftus, klopt m'n broer zit op het vitus, misschien komt hij er ook nog wel eens mee naar school (hij wil hem nog wel eens lenen
)
Bauke, ik heb idd dat blok bij motomonkeys gekocht. Eerst had ik een spruitstuk van een 108cc erop. toen reed ie ong 80 echte kilometers.
Later dat andere spruitstuk dat ik er bij heb gekregen erop gezet, paste bij mij wel gewoon, en nu rijd ik zo ong 70...
Bauke, ik heb idd dat blok bij motomonkeys gekocht. Eerst had ik een spruitstuk van een 108cc erop. toen reed ie ong 80 echte kilometers.
Later dat andere spruitstuk dat ik er bij heb gekregen erop gezet, paste bij mij wel gewoon, en nu rijd ik zo ong 70...
Hmm toch vreemd. Heb je een carburateur met zo'n benzinekraantje aan de zijkant, of heb je de carburateur zoals op de foto met het hoge stuur?Casper schreef:Bauke, ik heb idd dat blok bij motomonkeys gekocht. Eerst had ik een spruitstuk van een 108cc erop. toen reed ie ong 80 echte kilometers.