16 mm carb op chaly
16 mm carb op chaly
Hoi,
Ik heb nu een standaard carb op mijn chaly zitten maar kom wat vermogen tekort.
Zou een 16 mm carb meer vermogen opleveren en past dat op mijn chaly? Dit laatste natuurlijk ivm het frame.
Oh ja, het is voor een standaard setup.
Thnx.
Ik heb nu een standaard carb op mijn chaly zitten maar kom wat vermogen tekort.
Zou een 16 mm carb meer vermogen opleveren en past dat op mijn chaly? Dit laatste natuurlijk ivm het frame.
Oh ja, het is voor een standaard setup.
Thnx.
Laatst gewijzigd door pokopoko op 03 jan 2010 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd.
Zo een 17 mm valstroom:
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ts_id=1062
??
Dus zonder spruitstuk, recht op de cilinder neem ik aan? What about the luchtfilter, deze zal op de plek van de zwarte dop komen maar toch boven het zwarte kapje steken?
gr.
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ts_id=1062
??
Dus zonder spruitstuk, recht op de cilinder neem ik aan? What about the luchtfilter, deze zal op de plek van de zwarte dop komen maar toch boven het zwarte kapje steken?
gr.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
het idee van een ss spruitstuk met 16 mm carb klinkt dan beter. daar kan ik ook nog luchtfilter op zetten. het enig wat dan niet meer kan is mijn zwarte kapje erop zetten, jammer dan!
voor mijn beeld; ik moet dus op zoek naar een 16 mm ss spruitstuk en 16 mm ss carb???
grz.
voor mijn beeld; ik moet dus op zoek naar een 16 mm ss spruitstuk en 16 mm ss carb???
grz.
-
da master of honda
- Frequent 4T-MSB visitor
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Nou, dan ben je de eerste in Nederland die zo'n kapje koopt. Misschien hebben de belgen al wel van deze kapjes op hun Chaly zitten. Zou ik eerst even navragen op het www.daxboard.be om er zeker van te zijn dat het past.
Sorry ? Kijk eens in de achtergrond... 12V GB2 kapje made in Thailand.chaly-dude schreef:Nou, dan ben je de eerste in Nederland die zo'n kapje koopt. Misschien hebben de belgen al wel van deze kapjes op hun Chaly zitten. Zou ik eerst even navragen op het www.daxboard.be om er zeker van te zijn dat het past.

24mm flatslide past ook, eigenlijk past alles wel. Zult in principe de choke moeten aanpassen. Idem dito bij de PC20 in het laatste plaatjes hieronder.. Kap zit uiteraard in de weg.

@Pokoloco : laat je standaard afdekkapje van je frame heel.. Bent niet de eerste die spijt krijgt. Kitaco levert korte spruitstukjes waarmee je gaskabel en PC20 onder het kapje blijft.