Voor de rest wel strak natuurlijk, en met die 12 inch niet echt een "lowrider" meer te noemen volgens mij
mn dax projectje UPDATE pagina 12 bakbrommert
vette kleur, voorvork erg vet, 12'' is vet, schijfje erop ook
lekker jongen.
hoezo worden dikke banden lomp? heeft toch hetzelfde effect als dikkere banden op 10''
sommige onderdelen mogen nog wel dikker, gewoon asociaal dik, kan dit beestje wel hebben. zoals héle dikke veren met potten kleuren geluiden en alles.
maar goed. lachen gedaan, vette voorvork,
lekker jongen.
hoezo worden dikke banden lomp? heeft toch hetzelfde effect als dikkere banden op 10''
sommige onderdelen mogen nog wel dikker, gewoon asociaal dik, kan dit beestje wel hebben. zoals héle dikke veren met potten kleuren geluiden en alles.
hoi jurrien
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Als je hier dikkere banden op gaat gooien worden ze ook meteen hoger, Dat past dan niet mooi meer onder de spatjes. vandaarbas-c50 schreef:vette kleur, voorvork erg vet, 12'' is vet, schijfje erop ook
lekker jongen.
-
davidvbss50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ss50 k1 1976.
Honda cb550 F2 1977. - Locatie: Zwolle
-
www.4miniworld.nl
- Bezit: Honda shadow bobber
-
www.4miniworld.nl
- Bezit: Honda shadow bobber
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
waar is die vette schakelpook gebleven? zonde man
verder erg dik geworden hoor, ik had een paar dingetjes anders gedaan maar het is dan ook niet mijn dax.
verder erg dik geworden hoor, ik had een paar dingetjes anders gedaan maar het is dan ook niet mijn dax.
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.