Sinds kort heb ik een skyteam nep dax voor in de winter. dit om de ss netjes te houden. Hij is net nieuw maar ik heb al een paar vraagjes.
Hoe krijg ik de middenbok er af. De as die er door heen zit kan er niet uit omdat hij dan tegen het nokje aankomt waar de veer van de zijstandaard aan vast zit. (alsof een gekke sjinees die as er verkeerd in om heb gedaan)?
De voorem loopt aan, je voelt duidelijk dat hij aanloopt.
hoe is dit op te lossen?
Moet ik nadat de begrenzing er uit is nog dingen aanpassen. ( andere sproeier) ?
Skyteam vraagjes
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Wij hebben ook een skyteam nepdax gekocht.(voor erbij)
Hier zijn alleen de ringen uit het inlaatspruitstuk gehaald .
Op de skyteam teller loopt hij nu 75km.
Als je achter het luchtfilter de rubber aanzuigpijp weghaalt geeft hij een mooier geluid en trekt iets beter door.
succes
Hier zijn alleen de ringen uit het inlaatspruitstuk gehaald .
Op de skyteam teller loopt hij nu 75km.
Als je achter het luchtfilter de rubber aanzuigpijp weghaalt geeft hij een mooier geluid en trekt iets beter door.
succes
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
dat rijk zijn valt anders reuze tegen. Ben gewoon een mietje en een zeikerd veels te bang dat er iets met m'n ss gebeurd.
Maar bedankt voor de tips. Die middenbok slijp ik er dan gewoon onder uit. En ik haal dan ook die ringen uit het spruitstuk. Maar heeft er nog iemand een idee voor het aanlopen van de voor rem
Maar bedankt voor de tips. Die middenbok slijp ik er dan gewoon onder uit. En ik haal dan ook die ringen uit het spruitstuk. Maar heeft er nog iemand een idee voor het aanlopen van de voor rem