kleptstoter
kleptstoter
Weet iemand waar ik klepstotertjes kan kopen of heeft iemand ze?
hey, nee een klepsteelkapje zit op de punt van de klep, einde van de steel zeg maar. Ik neem aan dat jij een stoterstang zoekt, zo'n lang dun ding.
Even voor de duidelijkheid, je zegt dat je een OHC blok hebt, dat betekent dat je een aluminium cilinderkopje hebt, klopt dit? Daar zitten
geen stoterstangen in. Een foto doet echt wonderen hier hoor!
Er is namelijk ook een versie PC50 met stalen kop, die heeft stoterstangen.
hmm ik pas mijn bericht even aan, je zou ook een tuimelaar kunnen zoeken denk ik, of toch een klepsteelkapje. Echt een foto nodig in dit geval!
Groetjes,
Dennis
Even voor de duidelijkheid, je zegt dat je een OHC blok hebt, dat betekent dat je een aluminium cilinderkopje hebt, klopt dit? Daar zitten
geen stoterstangen in. Een foto doet echt wonderen hier hoor!
Er is namelijk ook een versie PC50 met stalen kop, die heeft stoterstangen.
hmm ik pas mijn bericht even aan, je zou ook een tuimelaar kunnen zoeken denk ik, of toch een klepsteelkapje. Echt een foto nodig in dit geval!
Groetjes,
Dennis
''UNOX MAN''
HO!!!
Ik heb net even Cok gebeld, hij had ze niet op nummer, maar hij had ze waarschijnlijk wel in een blok zitten. Alleen ik bedenk me nu wat ie zei, namelijk dat er 1 klep is die wat korter is, waardoor je die dop nodig hebt voor over de klep. Jij hebt dat dopje dus op je verkeerde klep zitten. Er hoort er maar 1 in het blok te zitten.
Als jij er 1 hebt, zou dat goed moeten zijn geloof ik. Dat dopje is om het lengteverschil tussen de 2 kleppen op te heffen.
Probeer dat dus eerst even voor je geld uitgeeft voor niks.
Succes!
Dennis
Ik heb net even Cok gebeld, hij had ze niet op nummer, maar hij had ze waarschijnlijk wel in een blok zitten. Alleen ik bedenk me nu wat ie zei, namelijk dat er 1 klep is die wat korter is, waardoor je die dop nodig hebt voor over de klep. Jij hebt dat dopje dus op je verkeerde klep zitten. Er hoort er maar 1 in het blok te zitten.
Als jij er 1 hebt, zou dat goed moeten zijn geloof ik. Dat dopje is om het lengteverschil tussen de 2 kleppen op te heffen.
Probeer dat dus eerst even voor je geld uitgeeft voor niks.
Succes!
Dennis
''UNOX MAN''
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer: