CD-50
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
- gerbrandicus
- Astrealover
Een foto van 1,5 jaar oud is de nieuwe afbeelding?Pimoso schreef:Knoppen op je zijkasten en je kappen weg binnen 30 seconden. Ik hoef er zelf niet zo nodig snel bij, is allemaal prima wat er achter zit. Dus die knoppen liggen al jaren in de schuur. Ik vind ze ook niet mooi. Dat is dan ook de enige concessie die ik doe aan de originaliteit, gelukkig ben ik geen inbusboutmongool. Maar ik heb wel een nieuwe afbeelding geplaatst:
http://viertakt.messageboard.nl/forum3/ ... ht=#103415
Daar had ik nog niet aan gedacht...maar idd 30 sec. en ze zijn weg die mooie kappen..
Misschien een moertje aan de binnenkant aan het draad van de knop, je krijgt dan 2 tegenovergestelde draadrichtingen..kan natuurlijk alleen met 1 kap...
En ja..ik zou mn CD'tje nooit in de stad of onbeheerd parkeren.. gewoon priveterrein of bewaakte stalling
Misschien een moertje aan de binnenkant aan het draad van de knop, je krijgt dan 2 tegenovergestelde draadrichtingen..kan natuurlijk alleen met 1 kap...
En ja..ik zou mn CD'tje nooit in de stad of onbeheerd parkeren.. gewoon priveterrein of bewaakte stalling
CD50H, onderdelen gezocht!