[04/05-07-2009]HVN - Hondadag 2009
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
andka uit schrielanka of zo noemde je die pop togJolijn schreef:OHOHO!!! zijn jullie ook mijn prachtige Pop-achterop vergeten?john schreef:jos123 schreef:Kippenverver schreef:Ga je mee dit jaar dan?, mijn mening is dat de hondadag gewoon DE HONDADAG is, thema genoeg lijkt mij, met sinterklaas is er al een sinterklaasrit, dierendag een dierendagrit.
O ja, er waren maar 2 deelnemers in thema vorig jaar, John en Sjoerd(had een ski-pak bij zich).
ho ho!!
LIEKE was in thema. het is haar brommer!
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
ow had dat met het thema te maken ??butt head schreef:andka uit schrielanka of zo noemde je die pop togJolijn schreef:OHOHO!!! zijn jullie ook mijn prachtige Pop-achterop vergeten?john schreef:jos123 schreef:Kippenverver schreef:Ga je mee dit jaar dan?, mijn mening is dat de hondadag gewoon DE HONDADAG is, thema genoeg lijkt mij, met sinterklaas is er al een sinterklaasrit, dierendag een dierendagrit.
O ja, er waren maar 2 deelnemers in thema vorig jaar, John en Sjoerd(had een ski-pak bij zich).
ho ho!!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
Christiaanss
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Dan laat je de vrouw thuis (tenzij ze zelf een brommer heeft) en knoop je een slaapzak achterop, banden op pompen ketting spannen, olie bijvullen en gaan...Willem-Jan- schreef:Ah weet ik nog niet, reken er maar niet op.. vind t wel erg ver en denk me brommer ook.Kippenverver schreef:Je hebt hem sowieso niet gezien![]()
Maar Willemjan, nogmaals: ga je dit jaar wel mee dan?
@ Jolijn: Het was een mooie pop, maar toch: Thema's zijn kut!
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
ze had een super gaaf ski pak aan!!!john schreef:ow had dat met het thema te maken ??butt head schreef:andka uit schrielanka of zo noemde je die pop togJolijn schreef:OHOHO!!! zijn jullie ook mijn prachtige Pop-achterop vergeten?john schreef:jos123 schreef:, mijn mening is dat de hondadag gewoon DE HONDADAG is, thema genoeg lijkt mij, met sinterklaas is er al een sinterklaasrit, dierendag een dierendagrit.
ho ho!!
-
john
- 4T-MSB zombie
ATC70
hap!Jolijn schreef:ze had een super gaaf ski pak aan!!!john schreef:ow had dat met het thema te maken ??butt head schreef:andka uit schrielanka of zo noemde je die pop togJolijn schreef:OHOHO!!! zijn jullie ook mijn prachtige Pop-achterop vergeten?john schreef:
ho ho!!
je staat in de hdd film hoor met je pop
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
butt head
- moppersmurf
waneer komt die film is uit op dvdjohn schreef:hap!Jolijn schreef:ze had een super gaaf ski pak aan!!!john schreef:ow had dat met het thema te maken ??butt head schreef:andka uit schrielanka of zo noemde je die pop togJolijn schreef: OHOHO!!! zijn jullie ook mijn prachtige Pop-achterop vergeten?![]()
-
john
- 4T-MSB zombie
ATC70
te bestellen na het aankomende magazine.butt head schreef:waneer komt die film is uit op dvdjohn schreef:hap!Jolijn schreef:ze had een super gaaf ski pak aan!!!john schreef:ow had dat met het thema te maken ??butt head schreef: andka uit schrielanka of zo noemde je die pop tog![]()
-
butt head
- moppersmurf
geen pre bestellingen ?john schreef:te bestellen na het aankomende magazine.butt head schreef:waneer komt die film is uit op dvdjohn schreef:hap!Jolijn schreef:ze had een super gaaf ski pak aan!!!john schreef: ow had dat met het thema te maken ??![]()
weet niet of dit een geheim is ofzo...
ben nu bezig met de flyer en die is wel in een thema, maar dit houdt dus NIET (LEES: NIET) in dat er een thema is verbonden aan de hondadag...
zo...alle problemen nu de wereld uit?
ben nu bezig met de flyer en die is wel in een thema, maar dit houdt dus NIET (LEES: NIET) in dat er een thema is verbonden aan de hondadag...
zo...alle problemen nu de wereld uit?
Voor alles is een naam, een gat in de muur heet raam en rechtop liggen dat is staan.
Lantaarnpaal met takken is een boom, kijken met je ogen dicht is een droom.
De zon die 's nachts schijnt heet maan en een gele komkommer is banaan.
Lantaarnpaal met takken is een boom, kijken met je ogen dicht is een droom.
De zon die 's nachts schijnt heet maan en een gele komkommer is banaan.