grtz
alex

Dat is toch diegene die jullie vorig jaar in Neuss op de kop hebben getikt en onder de gorilla van Bart hebben geschroefd.hotroddax schreef:vliegwiel deksel is vet irrtant, want ik kick heb soms door ze koppeling heen en dan moet ik me vliegwiel draaien, en dan doet hij het weerdus dan maar geen vliegwiel
en bekend auspufje?
ja iddnielspbr schreef:Dat is toch diegene die jullie vorig jaar in Neuss op de kop hebben getikt en onder de gorilla van Bart hebben geschroefd.hotroddax schreef:vliegwiel deksel is vet irrtant, want ik kick heb soms door ze koppeling heen en dan moet ik me vliegwiel draaien, en dan doet hij het weerdus dan maar geen vliegwiel
en bekend auspufje?
Goed bijgehouden, knul.nielspbr schreef:Dat is toch diegene die jullie vorig jaar in Neuss op de kop hebben getikt en onder de gorilla van Bart hebben geschroefd.hotroddax schreef:vliegwiel deksel is vet irrtant, want ik kick heb soms door ze koppeling heen en dan moet ik me vliegwiel draaien, en dan doet hij het weerdus dan maar geen vliegwiel
en bekend auspufje?
Hee, ze vroegen mij of ik gereedschap bij me had om de uitlaat te kunnen monteren. (niet dus)Jurrien schreef:Goed bijgehouden, knul.nielspbr schreef:Dat is toch diegene die jullie vorig jaar in Neuss op de kop hebben getikt en onder de gorilla van Bart hebben geschroefd.hotroddax schreef:vliegwiel deksel is vet irrtant, want ik kick heb soms door ze koppeling heen en dan moet ik me vliegwiel draaien, en dan doet hij het weerdus dan maar geen vliegwiel
en bekend auspufje?