Mijn Honda SS50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Wouter Honda
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Wouter Honda »

Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotor :D en dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

Wouter Honda schreef:Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotor :D en dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.
Haha mooie toevoeging :D
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61

Bericht door Monkeymadness »

Wouter Honda schreef:Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotor :D en dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.

hey wouter, is het nog gelukt met die grondplaat met lichtspoelen?
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:
Wouter Honda
Frequent 4T-MSB visitor

Ben eerlijk gezegd nog niet echt bezig geweest met die grondplaat met lichtspoel. Beetje te druk met voorbereiden examens enzo.
Hoe hard loopt die van jou nou op GPS eigenlijk Roy?
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Bericht door René »

Bij de meeste carbon uitlaten (ook bij die van motoren) zit er nog een laagje alu onder. Carbon is namelijk helemaal niet zo hittebestendig.
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61

Bericht door Monkeymadness »

Wouter Honda schreef:Ben eerlijk gezegd nog niet echt bezig geweest met die grondplaat met lichtspoel. Beetje te druk met voorbereiden examens enzo.
Hoe hard loopt die van jou nou op GPS eigenlijk Roy?
weet niet, maar zover je die snelheidsbordjes die je onder een lantaarnpaal ziet hangen kunt vertrouwen, red ik de 108 :D (rechtop zittend)
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:
bas-c50
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door bas-c50 »

die dingen geven boven de 90 'te hard ' aan.

bovendien kunnen ze maar 2 cijfers weergeven

of heb je die paal net zo getuned als je singa.
hoi jurrien
Wouter Honda
Frequent 4T-MSB visitor

Nou die van mij haalde laatst 110 op GPS en op de SS teller raakte ik laatst de h van km/h aan. Dat was volgens mij nog ff wat harder.
evelknievel
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door evelknievel »

dat zwartblok is toch 125 cc bami? is dat beetje goede kwaliteit, hoelang doe je daar ongeveer over om kapot te maken
Daan Smit
4T-MSB regular

Bericht door Daan Smit »

Heb je überhaupt brommercontrole's op Texel?
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

bas-c50 schreef:die dingen geven boven de 90 'te hard ' aan.

bovendien kunnen ze maar 2 cijfers weergeven

of heb je die paal net zo getuned als je singa.
Dat verschilt per paal en waar hij staat, sommige zeggen boven de 70 al 'te hard' en andere ( niet met die ledlampjes ) kunnen ook 3 cijfers aangeven..
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
Wouter Honda
Frequent 4T-MSB visitor

@ evelknievel Dit was een nemeco blok (dus 145,00 in aanschaf) maar ik vond de kwaliteit eigenlijk niet echt geweldig. Het gaat wel maar mijn bak gaf eigenlijk al vrij snel problemen. Het begon al dat ie moeilijk in zn vrij kon en later hikte die zeg maar een beetje in zn 4. Ik heb er zelf 2300 km mee gereden en wou toch ff wat sneller :D . Als je interesse heb doe een bod.

@ Daan Smit Je hebt ongeveer 1 keer per jaar brommercontrole, dat ze met een rollerbank en politieteam van de overkant komen. (Dan laat iedereen zn opgevoerde brommer thuis of op school staan :D ). En dan zit er nog wel een fanatieke politieagent bij. Maar ik heb gelukkig nog geen last gehad in die ruim 2 jaar.
Plaats reactie