Mijn Honda SS50
-
Wouter Honda
- Frequent 4T-MSB visitor
Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotor
en dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.
Haha mooie toevoegingWouter Honda schreef:Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotoren dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Wouter Honda schreef:Uitlaat is inderdaad NHRC en heb ik zo tweedehands gekocht maar het is volgens mij geen carbonfolie hoor. Het is een kleine millimeter dik. Alleen volgens mij zit er nog wel iets van aluminium onder maar dit weet ik niet zeker. Heb er nou trouwens ook een nieuw blok onder zitten. Lifan 150cc met outerrotoren dat loopt hard. Binnenkort maar nieuwe foto's posten.
hey wouter, is het nog gelukt met die grondplaat met lichtspoelen?
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
Wouter Honda
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
weet niet, maar zover je die snelheidsbordjes die je onder een lantaarnpaal ziet hangen kunt vertrouwen, red ik de 108Wouter Honda schreef:Ben eerlijk gezegd nog niet echt bezig geweest met die grondplaat met lichtspoel. Beetje te druk met voorbereiden examens enzo.
Hoe hard loopt die van jou nou op GPS eigenlijk Roy?
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
Wouter Honda
-
evelknievel
Dat verschilt per paal en waar hij staat, sommige zeggen boven de 70 al 'te hard' en andere ( niet met die ledlampjes ) kunnen ook 3 cijfers aangeven..bas-c50 schreef:die dingen geven boven de 90 'te hard ' aan.
bovendien kunnen ze maar 2 cijfers weergeven
of heb je die paal net zo getuned als je singa.
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
-
Wouter Honda
@ evelknievel Dit was een nemeco blok (dus 145,00 in aanschaf) maar ik vond de kwaliteit eigenlijk niet echt geweldig. Het gaat wel maar mijn bak gaf eigenlijk al vrij snel problemen. Het begon al dat ie moeilijk in zn vrij kon en later hikte die zeg maar een beetje in zn 4. Ik heb er zelf 2300 km mee gereden en wou toch ff wat sneller
. Als je interesse heb doe een bod.
@ Daan Smit Je hebt ongeveer 1 keer per jaar brommercontrole, dat ze met een rollerbank en politieteam van de overkant komen. (Dan laat iedereen zn opgevoerde brommer thuis of op school staan
). En dan zit er nog wel een fanatieke politieagent bij. Maar ik heb gelukkig nog geen last gehad in die ruim 2 jaar.
@ Daan Smit Je hebt ongeveer 1 keer per jaar brommercontrole, dat ze met een rollerbank en politieteam van de overkant komen. (Dan laat iedereen zn opgevoerde brommer thuis of op school staan