Jack Daniels tank

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Beter maak je de flessen na van Aluminium, meteen mooie beugels maken, aansluitingen voor kraantjes etc. Netjes laten spuiten en klaar.... Glas wordt geen succes.
Brommert
4T-MSB addict
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Marinus84 schreef:Wat nou als ik van een oude brandblusser een tankje maak :D
Hey, dat idee had ik ook al voor op de bakbrommer. Ik heb hier nog een oude lege CO2 blusser liggen (die hoef je niet schoon te maken van binnen, schuim en poeder blussers wel). Moet ik alleen nog een keer een tankdop en kraantje in/aan lassen.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
Marinus84
4T-MSB addict

Bericht door Marinus84 »

Brommert schreef:
Marinus84 schreef:Wat nou als ik van een oude brandblusser een tankje maak :D
Hey, dat idee had ik ook al voor op de bakbrommer. Ik heb hier nog een oude lege CO2 blusser liggen (die hoef je niet schoon te maken van binnen, schuim en poeder blussers wel). Moet ik alleen nog een keer een tankdop en kraantje in/aan lassen.
Volgensmij is dat best wel goed te doen ja. Je kan ook een klein blussertje nemen, lijkt me een perfecte houder voor benzine gezien zo'n ding onder grote druk nog heel blijft. Sowieso vind ik de vorm mooier dan die hoekige zijtankjes die je bijvoorbeeld weleens op een Dax ziet.

Wel belangerijk dat je het blussertje helemaal kaalschuurt, tenzij je brommer/motor een complementaire kleur heeft met rood.
ciebie
4T-MSB zombie
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project

Bericht door ciebie »

Wel belangerijk dat je het blussertje helemaal kaalschuurt, tenzij je brommer/motor een complementaire kleur heeft met rood.
je moet ze juist rood laten! je wilt toch juist een brandblusser op je fiets, anders kan je net zo goed een ander tankje pakken! :D
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Psus schreef:
Jurrien schreef:Dat Jack Daniel's idee is ook berevet. Laat je niet afschrikken door die pessimistische massageboardgebruikers, gewoon doen! Voor alles is een oplossing.
Het is ook een gaaf idee maar op het moment dat je staande word gehouden en ze zien dat je glazen tanks hebt, krijg je sowieso een prent.
Wat een onzin. Natuurlijk is de kans groot dat je een prent krijgt, maar voor hetzelfde geld rij je er zo een paar jaar mee rond. Ik ben ook wel eens aangehouden met een houten stuur, kreeg alleen de tip om hem te vervangen voor een stalen exemplaar.

Gewoon doen, niet zo huiverig zijn voor de politie.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

als je wordt aangehouden doe je gewoon net alsof je niet wijs bent, dan geven ze vaak alleen een advies.
TWD for life!
Marinus84
4T-MSB addict

Bericht door Marinus84 »

Jurrien schreef:
Psus schreef:
Jurrien schreef:Dat Jack Daniel's idee is ook berevet. Laat je niet afschrikken door die pessimistische massageboardgebruikers, gewoon doen! Voor alles is een oplossing.
Het is ook een gaaf idee maar op het moment dat je staande word gehouden en ze zien dat je glazen tanks hebt, krijg je sowieso een prent.
Wat een onzin. Natuurlijk is de kans groot dat je een prent krijgt, maar voor hetzelfde geld rij je er zo een paar jaar mee rond. Ik ben ook wel eens aangehouden met een houten stuur, kreeg alleen de tip om hem te vervangen voor een stalen exemplaar.

Gewoon doen, niet zo huiverig zijn voor de politie.
En ik vind dat houten stuur supercool.
Had je niet ook een 'choke-schuifje' als gashendel?
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

nitelife schreef:als je wordt aangehouden doe je gewoon net alsof je niet wijs bent, dan geven ze vaak alleen een advies.
Daar hoeft driekwart hier niet eens bij na te denken. Gewoon jezelf blijven, dus.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Jean Raoul du Cable
Frequent 4T-MSB visitor
Locatie: Nieuwland (buitengebied) (NouveauPays voor de frans-taligen)

Bericht door Jean Raoul du Cable »

Je kunt ook van een bierfust je tank maken. Hoef je alleen maar te tanken als de benzine weer eens goedkoop is...
De meeste mensen noemen mij eigenwijs. Zelf ben ik een heel andere mening toegedaan.
stoterstangen90
Vierkantofiel
Bezit: Morris Ital

Bericht door stoterstangen90 »

Bij een bakbrommer zou ik een 150 liter LPG tank monteren. Fijn voor 53 ct. aantanken
Afbeelding
FTusveld
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door FTusveld »

Beste , lieve, JAluitse,

hier een link van een harley met twee jack daniels flessen als tank! daarvan heb ik ook het idee dat jij vervolgens pikte :twisted:

http://www.bikernewsonline.com/labels/J ... el%27s.htm

mvg,

FTusveld
"Wat is de kleur van je bougie?"
"Raar."
"XD"
Glasbak
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Glasbak »

stoterstangen90 schreef:Bij een bakbrommer zou ik een 150 liter LPG tank monteren. Fijn voor 53 ct. aantanken
Doet me denken aan onze vriend uit austerlitz die met een campinggaz tank achterop z'n ss reed....
jaluitse
4T-MSB beginner

euj

Bericht door jaluitse »

FTusveld schreef:Beste , lieve, JAluitse,

hier een link van een harley met twee jack daniels flessen als tank! daarvan heb ik ook het idee dat jij vervolgens pikte :twisted:

http://www.bikernewsonline.com/labels/J ... el%27s.htm

mvg,

FTusveld
Terug uit chersoa en meteen een grote mond HAHA nee geintje
Ja weet ik maar ik was benieuwd of iemand hier wist hoe dit precies in elkaar zou steken maar even een membraampje maken in glas lijkt me lastig snappeevoe
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

NIX schreef:
nitelife schreef:als je wordt aangehouden doe je gewoon net alsof je niet wijs bent, dan geven ze vaak alleen een advies.
Daar hoeft driekwart hier niet eens bij na te denken. Gewoon jezelf blijven, dus.
daar mag je jezelf ook toe rekenen, ik ben een van de weinige normale mensen hier.
TWD for life!
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Zou je denken Tom ?
Plaats reactie