Jack Daniels tank
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Hey, dat idee had ik ook al voor op de bakbrommer. Ik heb hier nog een oude lege CO2 blusser liggen (die hoef je niet schoon te maken van binnen, schuim en poeder blussers wel). Moet ik alleen nog een keer een tankdop en kraantje in/aan lassen.Marinus84 schreef:Wat nou als ik van een oude brandblusser een tankje maak
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Volgensmij is dat best wel goed te doen ja. Je kan ook een klein blussertje nemen, lijkt me een perfecte houder voor benzine gezien zo'n ding onder grote druk nog heel blijft. Sowieso vind ik de vorm mooier dan die hoekige zijtankjes die je bijvoorbeeld weleens op een Dax ziet.Brommert schreef:Hey, dat idee had ik ook al voor op de bakbrommer. Ik heb hier nog een oude lege CO2 blusser liggen (die hoef je niet schoon te maken van binnen, schuim en poeder blussers wel). Moet ik alleen nog een keer een tankdop en kraantje in/aan lassen.Marinus84 schreef:Wat nou als ik van een oude brandblusser een tankje maak
Wel belangerijk dat je het blussertje helemaal kaalschuurt, tenzij je brommer/motor een complementaire kleur heeft met rood.
Wat een onzin. Natuurlijk is de kans groot dat je een prent krijgt, maar voor hetzelfde geld rij je er zo een paar jaar mee rond. Ik ben ook wel eens aangehouden met een houten stuur, kreeg alleen de tip om hem te vervangen voor een stalen exemplaar.Psus schreef:Het is ook een gaaf idee maar op het moment dat je staande word gehouden en ze zien dat je glazen tanks hebt, krijg je sowieso een prent.Jurrien schreef:Dat Jack Daniel's idee is ook berevet. Laat je niet afschrikken door die pessimistische massageboardgebruikers, gewoon doen! Voor alles is een oplossing.
Gewoon doen, niet zo huiverig zijn voor de politie.
En ik vind dat houten stuur supercool.Jurrien schreef:Wat een onzin. Natuurlijk is de kans groot dat je een prent krijgt, maar voor hetzelfde geld rij je er zo een paar jaar mee rond. Ik ben ook wel eens aangehouden met een houten stuur, kreeg alleen de tip om hem te vervangen voor een stalen exemplaar.Psus schreef:Het is ook een gaaf idee maar op het moment dat je staande word gehouden en ze zien dat je glazen tanks hebt, krijg je sowieso een prent.Jurrien schreef:Dat Jack Daniel's idee is ook berevet. Laat je niet afschrikken door die pessimistische massageboardgebruikers, gewoon doen! Voor alles is een oplossing.
Gewoon doen, niet zo huiverig zijn voor de politie.
Had je niet ook een 'choke-schuifje' als gashendel?
-
Jean Raoul du Cable
- Frequent 4T-MSB visitor
- Locatie: Nieuwland (buitengebied) (NouveauPays voor de frans-taligen)
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Beste , lieve, JAluitse,
hier een link van een harley met twee jack daniels flessen als tank! daarvan heb ik ook het idee dat jij vervolgens pikte
http://www.bikernewsonline.com/labels/J ... el%27s.htm
mvg,
FTusveld
hier een link van een harley met twee jack daniels flessen als tank! daarvan heb ik ook het idee dat jij vervolgens pikte
mvg,
FTusveld
"Wat is de kleur van je bougie?"
"Raar."
"XD"
"Raar."
"XD"
euj
Terug uit chersoa en meteen een grote mond HAHA nee geintjeFTusveld schreef:Beste , lieve, JAluitse,
hier een link van een harley met twee jack daniels flessen als tank! daarvan heb ik ook het idee dat jij vervolgens pikte![]()
mvg,
FTusveld
Ja weet ik maar ik was benieuwd of iemand hier wist hoe dit precies in elkaar zou steken maar even een membraampje maken in glas lijkt me lastig snappeevoe
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
daar mag je jezelf ook toe rekenen, ik ben een van de weinige normale mensen hier.NIX schreef:Daar hoeft driekwart hier niet eens bij na te denken. Gewoon jezelf blijven, dus.nitelife schreef:als je wordt aangehouden doe je gewoon net alsof je niet wijs bent, dan geven ze vaak alleen een advies.
TWD for life!