ik vond het ook wel fijn rijden dat de ritje gewoon op je eigen tempo kon rijden
was wel benieuwd wat de gif was en hoe het afgelopen met die twee besturen op de dax die onder uit waren gegaan toen ik er langs reed zag het er niet echt fijn uit
Heb je dat bordje met beschadigd wegdek niet gezien toen je de grens overging?nielspbr schreef: Af en toe best slecht wegdek trouwens en grind bij afslagen van de hoofdweg.
Heb jij nog in belgie op de snelweg gereden?chaly-dude schreef:Belgen kunnen idd geen wegen aanleggen, de snelwegen zijn nu wel te doen... Maar binnendoor is het grotendeels prut!
Vooral de echte landwegen, ik zat nog ff naar mijn velghelft te kijken of er geen dikke deuk in was gekomen toen ik weer een gat in de weg over het hoofd had gezien.
3 weken terug nogarnold-d schreef:Heb jij nog in belgie op de snelweg gereden?chaly-dude schreef:Belgen kunnen idd geen wegen aanleggen, de snelwegen zijn nu wel te doen... Maar binnendoor is het grotendeels prut!
Vooral de echte landwegen, ik zat nog ff naar mijn velghelft te kijken of er geen dikke deuk in was gekomen toen ik weer een gat in de weg over het hoofd had gezien.
Dat was hooguit 1km aan de nederlandse grens
Is een uitlaat van Mizumoto voor Dax & Chaly.nielspbr schreef:Ik werd trouwens wel erg hebberig van die uitlaat op de witte dax van motorkit. Geen flauw idee welk merk dat was (en nog vergeten te vragen ook, krijg je van al dat geklets)