Dax Project! nieuwe foto's!
Re: Dax Project! nieuwe foto's!
Zit dat framenummer op de zijkant bij deze dax (kopie)? Is nu wel erg opvallend dat dit stuk niet meegespoten is, alhoewel ik het wel kan begrijpen als het met van die puntjes gedaan is af fabriek i.p.v. slagletters.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.
Ja dat klopt, me frame heeft een nieuw frame nummer, dat is tegenwoordig eigelijk niet meer mogelijk, alleen bij gestolen frames of frames die in ze geheel gekeurt zijn.. het zijn idd puntjes, vandaar dat het niet mee gespoten is. als het goed is zit het onder het zadel dus zie je het niet, en anders kleur ik het later wel bij...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
RDW doet gewoon aan herinslag van het oorspronkelijke nummer als het oude nummer (deels) onleesbaar is geworden of beschadigd is. Ik heb het afgelopen mei nog met m'n C70 laten doen. Foto's staan in m'n ploftopic.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
met een los frame ?, uit 2005 ?NIX schreef:RDW doet gewoon aan herinslag van het oorspronkelijke nummer als het oude nummer (deels) onleesbaar is geworden of beschadigd is. Ik heb het afgelopen mei nog met m'n C70 laten doen. Foto's staan in m'n ploftopic.
ben met een los frame naar de rdw gegaan, eerst anderhalf uur gewacht, hebben ze 2 sec naar me frame nummer gekeken, met de conclusie kunnen we niks mee.. was niet goed te lezen, te onduidelijk... pest lui doen niet eens moeite, als ze het niet kennen uit hun boekje dan doen ze er niks mee..
door verwezen naar de politie, om het te laten ertsen, blijken ze al 10 jaar niet meer te doen bij brommers / scooters, alleen nog bij auto's..
agent kon er wel wat van maken, was ook makkelijk te zien je moest er alleen even meer dan 2 sec naar kijken, heeft het na getrokken, kon zo een nieuw frame nummer krijgen!
vervolgens is hij er nog ingezet door de keurmeester van de rdw, dezelfde man die me vertelde dat ik er totaal niks meer mee kon..
toen is mij later verteld dat bij frame's van scooter / brommer op de markt gebracht in bepaald jaar.. met onleesbaar of beschadigt
frame nummer, geen aanspraak meer had voor verder onderzoek en je gewoon kon weg flikkeren.. behalve als deze gestolen is geweest..
zo werd mij dat verteld door de agent bij de keurmeester, die dat ook nog is bevestigde..
maar men vader werkt voor de politie, en de agent die groen licht gaf voor een nieuw frame nummer is een kennis van me vader, dus
waarschijnlijk heb ik gewoon zwaar geluk gehad, of omdat hij 5 huisjes verder op woont en hij me als is voor 220 euro heeft genaait..
het heeft wel 4 maanden geduurt..
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Los zal wel een ander verhaal zijn, maar dat zei je er volgens mij niet bij. Ook al denk ik dat het geen probleem is. RDW etst zelf ook, tegenwoordig. Daar was bij mijn geval ook even sprake van, tot ze zichzelf ervan overtuigden dat het niet nodig was. Maar ik denk dat jouw verhaal verder redelijk uniek is, ja. vroeger kon bijna elke aap een nummer inslaan. De douane had er ook een handje van.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
de rdw stuurde me juist naar politie om het te laten ersten, omdat ze hetzelf niet meer deden ?, en de politie doet het ook niet meer omdatNIX schreef:Los zal wel een ander verhaal zijn, maar dat zei je er volgens mij niet bij. Ook al denk ik dat het geen probleem is. RDW etst zelf ook, tegenwoordig. Daar was bij mijn geval ook even sprake van, tot ze zichzelf ervan overtuigden dat het niet nodig was. Maar ik denk dat jouw verhaal verder redelijk uniek is, ja. vroeger kon bijna elke aap een nummer inslaan. De douane had er ook een handje van.
het kanker verwekkend is..
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Of als je het geld er voor over hebt, een dubbele faddy met zwarte dempers. Misschien kun je bij dax dodo een deal maken dat je 2 zwarte dempers in plaats van 2 rvs wil, tegen een kleine meerprijs.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
in de loop van tijd zullen er wat dingen verandert worden, wil eerst de basis goed hebben..
de uitlaat word sowieso niet al te duur, aangezien ik in rollerbank city woon...
de uitlaat word sowieso niet al te duur, aangezien ik in rollerbank city woon...
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
In rollerbank city met een pitbike uitlaat rondrijden lijkt me dan wel verstandg ja 
pitbike uitlaat kost geen flikker, dus boeie als die eraf gaatDaan Smit schreef:In rollerbank city met een pitbike uitlaat rondrijden lijkt me dan wel verstandg ja
pwoap pwoap pwaaaap
SBP schreef:pitbike uitlaat kost geen flikker, dus boeie als die eraf gaatDaan Smit schreef:In rollerbank city met een pitbike uitlaat rondrijden lijkt me dan wel verstandg ja
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
+ je bijkomende boete..SBP schreef:pitbike uitlaat kost geen flikker, dus boeie als die eraf gaatDaan Smit schreef:In rollerbank city met een pitbike uitlaat rondrijden lijkt me dan wel verstandg ja
-
Martijn ss50
- Frequent 4T-MSB visitor
hmmm hij heeft nou wel heel veel weg van dat oude ding van sletty, die nou trouwens bij mij in de buurt rond rijd