25 juli '09
-
Spherius
- chaly's angel
- Bezit: Grotestoeremannenmotor
Re: vise 26 juli
Elk jaar speel ik met de gedachte om een asfalteerbedrijfje in wallonie te beginnen wanneer ik daar de weg op moet.
Alleen wie moet mij dan betalen?
**Hona is Tjoei**
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Spherius schreef:Elk jaar speel ik met de gedachte om een asfalteerbedrijfje in wallonie te beginnen wanneer ik daar de weg op moet.
Ik ben altijd blij als ik bij trois-vierges de grens over ben, dan kunnen de wielen weer rollen!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
De vlamen natuurlijk....Spherius schreef:Elk jaar speel ik met de gedachte om een asfalteerbedrijfje in wallonie te beginnen wanneer ik daar de weg op moet.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Ik ging net mijn Chaly maken, hij had wat schade opgelopen na het belgische avontuur.
Zo was wegens trillingen mijn achterlampje in mijn linker knipperlicht kapot getrilt. Het schroefje was losgetrilt waarmee het lampje op zijn plek blijft zitten...
Dus die heeft daar ongeveer anderhalf uur lang zitten trillen op de belgische wegen!
Tot gevolg dat het glas van 't lampje in gruis was verandert, stukjes van 1mm bij 1mm... en nu is mijn knipperlichtglaasje dus prachtig geglasparelstraald van binnen.
Heb gelijk maar even geveegt onder mijn achterlichtje toen ik alles uit elkaar haalde... dat gruis wil je niet in je fietsband hebben
Klote Belgische wegen

Zo was wegens trillingen mijn achterlampje in mijn linker knipperlicht kapot getrilt. Het schroefje was losgetrilt waarmee het lampje op zijn plek blijft zitten...
Dus die heeft daar ongeveer anderhalf uur lang zitten trillen op de belgische wegen!
Tot gevolg dat het glas van 't lampje in gruis was verandert, stukjes van 1mm bij 1mm... en nu is mijn knipperlichtglaasje dus prachtig geglasparelstraald van binnen.
Heb gelijk maar even geveegt onder mijn achterlichtje toen ik alles uit elkaar haalde... dat gruis wil je niet in je fietsband hebben
Klote Belgische wegen
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
heb je nu pas je achterveer gemaakt?chaly-dude schreef:Ik ging net mijn Chaly maken, hij had wat schade opgelopen na het belgische avontuur.
Heb gelijk maar even geveegt onder mijn achterlichtje toen ik alles uit elkaar haalde... dat gruis wil je niet in je fietsband hebben![]()
Klote Belgische wegen![]()
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
-
Michiel Vlaanderen
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: 2x Chaly (moto)
CB400F
XR75 (motorkenteken in wording) - Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
als we nu gewoon in Groningen een grote bus huren, en die rijdt van boven naar beneden richting de Belgische grens, kan iedereen die wil onderweg in stappen en zijn brommert onderin schuiven
ik kom vanaf Eindhoven erbij.. 
...
in de topic titel staat 26 juli of was dat de reden dat je die fleyer plaatste
"Horsepower loves the absense of weight"
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Wat denk je van vorig jaar?Mandarijn schreef:in de topic titel staat 26 juli of was dat de reden dat je die fleyer plaatste
Gebroken achterbrugassen = 4
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Re: vise 26 juli '09
Best een goed idee.. Was wel
mooi vorig jaar...
mooi vorig jaar...