Ik ben Niels, 22 jaar..
Sommigen kennen mij misschien als "Dreamz" op het Belgische forum..
Niet veel zin om m'n geschiedenis hier neer te pennen, dus ik hou het bij m'n huidig projectje...
Bedoeling was een volledig originele Belgische Dax, mooi kleurtje, hopen chroom en een leuk blokje en uitlaat onder..
Begonnen van een kader en voorvork. Zo goed als alles gloednieuw gekocht van Honda.
Na 2 jaar en wat tegenslag met de chromage heb ik besloten hem eens ineen te steken voor te testrijden

Resultaat: krukasspie in 2 gebroken, koppakking doorgeblazen..
Hierna besloten om van stijl te veranderen en weer een doos klaar te zetten met stukken die moeten verchroomd worden...
Paar korte gegevens van hoe hij komt, daarna wat prentjes van hoe het nu zit
- Blokje: Verchroomde GB4 middencarters, Monkey 4-bakje, 106cc Superhead +R kit, Mitsuba afgedraaide ontsteking, Daytona droge koppeling, Keihin CR26
- Uitlaat: full titanium FMR
- Kleur: chroom onderlaag, candy orange, silverflakes, candy orange
- Rollend frame: Kitaco 305 mm veren, Japanse vork, Daytona hydro vorkveren -4cm, Stage aluminium velgen, Dunlop TT92 banden, een hele hoop nieuwe onderdelen van Honda + chroom chroom chroom....

Blokje (naast dat van een vriend 106cc R-stage +D)

Zo hangt ie er nu bij..

Qua chromage is het eigenlijk heel simpel..
Alles behalve kader..
Velgen, afstandsbussen, assen, tandwielen, tank, zadelplaat, ontluchting (die verstopt zit in het kader), volledig blok (behalve cilinder en kop uiteraard), ... Van het grootste tot het kleinste dus..
Veel blabla, m'n excuses
Groeten,
Niels