na de aankoop van de ss, wacht ik nog steeds op de contact sleutel!
de vorige eigenaar is nogal slordig en bij de verhuizing is het een en ander weggegooid! waarbij dus onderdelen en waarschijnlijk ook de sleutel! hij is nog wel druk aan het zoeken maar ik ga er van uit dat ie hem niet meer terug vind eigenlijk!
nu heb ik dacht ik een keer ergens gelezen dat, er iemand is die de sleutels nog kan maken, mits het om de originele gaat!
dit door de code door te geven, en dat staat ergens in een honda register opgeslagen, waardoor hij na code de sleutel kan maken!?
klopt dit?
Sander
sleutel geneuzel
-
sander m.a.v.
- Frequent 4T-MSB visitor
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: sleutel geneuzel
die code zou ergens op een orgineel contakt slot op de achter kant staan volgens mij als er een imi slot op zit is dat niet het geval.
anders de zwarte draad van de ontsteking direct op je bobine dan kan je ook op je ssje boeken en koop je voor een paar euro een nieuwe slooten set
moet je aleen een manier zoeken om je brommert uit te zetten
anders de zwarte draad van de ontsteking direct op je bobine dan kan je ook op je ssje boeken en koop je voor een paar euro een nieuwe slooten set
moet je aleen een manier zoeken om je brommert uit te zetten
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- Mike Mechanic
- 4T-MSB addict
- Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
-
sander m.a.v.
- Frequent 4T-MSB visitor
Re: sleutel geneuzel
jajaaaa..dit bedoelde ik
ik kon het ech nergens meer terugvinden, maar wist zeker dat ik het ergens had gelezen!
harstikkie bedankt!!
Sander
ik kon het ech nergens meer terugvinden, maar wist zeker dat ik het ergens had gelezen!
harstikkie bedankt!!
Sander