Oude benzine en lang stil staan betekend rubbervorming van je benzine. Je kan eerst een flesje carburateurreiniger proberen, maar het lijkt er meer op dat je hem gewoon uit elkaar moet halen en ff goed schoonmaken (nwe gasnaald/schuif als deze zijn ingesleten).
Zijn alle rubberen slangen ook nog goed?
afslaan bij neutraal of ingeknepen koppeling
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
Re: afslaan bij neutraal of ingeknepen koppeling
ja die zien er allemaal prima uit maar we kunnen ze uiteraard preventief vervangen! Zaterdag gaan we alles eens goed schoon maken en dan weer in elkaar zetten.. Hopelijk heeft dat geholpen! En nog iets! We zijn de motor een beetje aan het opleuken en er zit echt een mega groot luchtfilter en ik vroeg me af of er voor dit soort motoren ook een soort leuke powerfilters bestaan.. Hebben jullie enig idee?
Hondalul!!
-
h5speedje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50 - Locatie: Vaassen;einde der beschaving
powerfilters zijn de pest voor de carburatie afstelling!!Kloppenburg schreef:ja die zien er allemaal prima uit maar we kunnen ze uiteraard preventief vervangen! Zaterdag gaan we alles eens goed schoon maken en dan weer in elkaar zetten.. Hopelijk heeft dat geholpen! En nog iets! We zijn de motor een beetje aan het opleuken en er zit echt een mega groot luchtfilter en ik vroeg me af of er voor dit soort motoren ook een soort leuke powerfilters bestaan.. Hebben jullie enig idee?
Niet doen dus...bij je brommer geeft het hetzelfde effect alleen zul je daar relatief weinig van merken...
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
oke ik had al zo'n vermoeden ja maar is er niet een soort andere tussenvorm?
Hondalul!!