Kan je dan zker wel een take twinspark van haalen
Lifan/ducar?
-
Alexanderss50
- Frequent 4T-MSB visitor
Re: Lifan/ducar?
Ne hea hea ! , ik bedoel als je er een rechtzaak van zou maken natuurlijk
, iets verkopen wat het niet is , kan je flinke boeten voor krijgen als officeel bedrijf !

-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Ja, hallo, we wonen niet in Amerika waar je zomaar alles en iedereen kunt gaan lopen aanklagen voor van alles en nog niks.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Laat hem dromen 
-
Wouter Honda
Ik heb zelf al een hele tijd een 150cc lifan blok. Dit zijn prima blokken, ik heb ook zon nemeco blok gehad maar dat is kwalitatief echt niet te vergelijken hoor.
Dat nemeco blok schakelde vanaf begin al slecht, toen ik die lifan had was het een hele verbetering.
Ik heb nog geen problemen met het blok gehad, en het loopt echt hard en heeft veel koppel. Zeker geen verkeerde aankoop hoor.
Houd er ook rekening mee dat je banden en ketting veel sneller slijten als bij een 110 of 125cc blok. Met 2 a 3 maanden was mn achterband kaal terwijl ik er normaal een jaar mee kon rijden (zijn Michelin M45 banden, van die goedkope banden zijn nog sneller versleten).
Dat nemeco blok schakelde vanaf begin al slecht, toen ik die lifan had was het een hele verbetering.
Ik heb nog geen problemen met het blok gehad, en het loopt echt hard en heeft veel koppel. Zeker geen verkeerde aankoop hoor.
Houd er ook rekening mee dat je banden en ketting veel sneller slijten als bij een 110 of 125cc blok. Met 2 a 3 maanden was mn achterband kaal terwijl ik er normaal een jaar mee kon rijden (zijn Michelin M45 banden, van die goedkope banden zijn nog sneller versleten).
Kunt m'n blok voor 160 euro komen ophalen. Hou je nog geld over voor een spuitbus naar keuze..
-
Alexanderss50
Nou nou niet zo onvriendelijk nergens voor nodignielspbr schreef:Laat hem dromen
Groetjes!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Je gaat er in eerste instantie toch van uit dat er geen opzet in het spel is...
Even in de juiste volgorde:
Even in de juiste volgorde:
Alexanderss50 schreef:Ne hea hea ! , ik bedoel als je er een rechtzaak van zou maken natuurlijk, iets verkopen wat het niet is , kan je flinke boeten voor krijgen als officeel bedrijf !
Kan je dan zker wel een take twinspark van haalen![]()
![]()
Brommert schreef:Ja, hallo, we wonen niet in Amerika waar je zomaar alles en iedereen kunt gaan lopen aanklagen voor van alles en nog niks.
nielspbr schreef:Laat hem dromen
Alexanderss50 schreef:
Nou nou niet zo onvriendelijk nergens voor nodig, Dat bloke voor 160 klinkt leuk maar haal dan voor 40 eppies lievern een herkend lifan blokje ( De snelle sleiting van je ketting en banden , en dergelijke is natuurlijk wel iets om rekeing mee te houden
...
Groetjes!
-
Alexanderss50
Mm waar is deze post goed voor ?
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Ga nou eerst eens bij Lowrider langs om te kijken naar een blokje van 160 euro.
Dat is waarschijnlijk een Honda blok...
Misschien iets minder cc'tjes, maar wel gewoon lekker betrouwbaar en 70cc is prima voor een bromfiets.
Dat is waarschijnlijk een Honda blok...
Misschien iets minder cc'tjes, maar wel gewoon lekker betrouwbaar en 70cc is prima voor een bromfiets.
-
Alexanderss50
Bedankt voor het aanbod maar het blok dat hij verkoopt is een jililiang 125 blok
als ik het niet verkeerd begrijp.
Ik heb zelf een honda blok met 70 cc , dus dat is het niet.
ik wil een 125cc blokje omdat ik iets anders van plan ben .. en voor 200 euro heb je een lifan , en dat doe ik liever als onderhands een superbami kopen van 160 euro ..
Of zie ik dat fout
groetjes
ik wil een 125cc blokje omdat ik iets anders van plan ben .. en voor 200 euro heb je een lifan , en dat doe ik liever als onderhands een superbami kopen van 160 euro ..
Of zie ik dat fout
groetjes
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Het zijn jouw euro's dus dat moet je helemaal zelf weten.
Ga heen en vereenvoudig u!
Ja, want het grote merk Lifan staat van oudsher voor kwaliteit.Alexanderss50 schreef:Bedankt voor het aanbod maar het blok dat hij verkoopt is een jililiang 125 blokals ik het niet verkeerd begrijp.
Of zie ik dat fout![]()
groetjes
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
Jurrien schreef:Ja, want het grote merk Lifan staat van oudsher voor kwaliteit.Alexanderss50 schreef:Bedankt voor het aanbod maar het blok dat hij verkoopt is een jililiang 125 blokals ik het niet verkeerd begrijp.
Of zie ik dat fout![]()
groetjes
honda maakt kwaliteit... maar lifan is wel een stukje beter dan de naamloze cowboyblokken die er zo nu en dan opduiken voor weinig.
met cowboyblokken bedoel ik immi''immitatie....waar de klepveren niet boven de 7000 toeren kunnen komen omdat anders de klep gewoon niet meer dicht gaat....schakelvorken die er na 500km heel erg lastig schakelgedrag op nahouden.....of blokken waarbij bepaalde toerentallen een soort maximaal onbelans bereikt kan worden...... en de lagers er een nogal bonkerig geluid op nahouden na het inrijden.
heb zelf al talloze immi blokken mogen mishandelen, en lifan doet het gemiddeld erg goed kwa prijs verhouding tenopzichte van de immi''immitaties.
140 blok, geen olie in de kop en bijna probleemloos(beetje tikken) toch een ruime 500 km gereden.(ligt hier op de plank te wachten tot de nieuwe snelle nok eringaat en de rest van de schade op te nemen.....
125 lifan blokje ingereden op en naar de hondadag, toen een weekje geknalt naar vise/berlijn en terug(toen het kale blokje voor 100 euro doorgeschoven naar jaap, ging mij toch weer een beetje veel te hard, en kan me niet inhouden
2x immi''immitatie 110cc, eentje met een dode uitlaatklep/ en slappe veren(wacht op een revisie die er nooit van komt)
1 met een erg grote dorst voor olie, 100ml per 100 km, na 9000 km.
en een bami semiblokje waarvan ik de cilinderinhoud niet weet....kwam van een nieuw gesloopt crossertje af, staat 50 op de cilinder en 39 boring op het blokje, maar is soms net even veel te rap voor een immi 50.
ik hou van verse bakken (kartonnen doos)met bamimeuk erin, vooral omdat alles erop en erbij zit (als je mazzel hebt)
carbje,spruitje,kikstart(past nooit),schakelpookje,cdi, en soms een luchtfilterdinges.(en dat voor een prijs waar je nog geeneens een ori krukje voor kan kopen)(en als je het sloopt krijg je meestal nog wel wat doekoes terug voor de restbrokken uit en van het blok)
wel de ori olie uit het blok eruitknallen na het warmdraaien!!!!!!(het is een soort conserveringsolie en heeft heel erg weinig met motorolie te maken)na 500km ziet het eruit als chocomel van de lidl(die goedkope
cdi for life! 
Ik heb zelf aardig wat rondgereden met een 125cc Lifan op o.a. een pitbike, en het zijn prima blokken met zat vermogen
Zeker voor de prijs bij Nemeco, en de reserveonderdelen zijn ook al niet duur.