ik ben last onderuit gegaan en nu doet me licht raar
het gaat om een skyteam pbr
me groot licht doet het niet als ik hem et op licht hallen uit het blok
maar het licht doet het wel als ik hem zet op licht hallen via de accu.
maar dan wel zwak.
en als ik rem dan valt me verlichting uit.
ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen met nakijken.
iemand een idee
licht doet het niet
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Re: licht doet het niet
Lampje is niet stuk? kortsluiting bij de aansluiting etc?
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
Sorry hoor, maar doe wat aan je Nederlands of je toetsenbord.
Want ik snap er niets van!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
@bob meschien moet jij is leeren simpel na te denken
volgens mij is zijn accu vrij zwak dat als je de rem in drukt dat de verlichting weg valt heb ik ook bij mijn brommer
als je je accu vol hebt en dan op de rem trapt zie je het ook iets aan je neutraal lampje dat die heel iets zwakker gaat branden
haal je wel de spanning weg bij het blok as hij loopt? en hou je hem wel op de goede draad?
als je hem op de goede draad houd en je hebt geen licht dan zou ik denken dat je licht spoel is overleden
volgens mij is zijn accu vrij zwak dat als je de rem in drukt dat de verlichting weg valt heb ik ook bij mijn brommer
als je je accu vol hebt en dan op de rem trapt zie je het ook iets aan je neutraal lampje dat die heel iets zwakker gaat branden
haal je wel de spanning weg bij het blok as hij loopt? en hou je hem wel op de goede draad?
als je hem op de goede draad houd en je hebt geen licht dan zou ik denken dat je licht spoel is overleden
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
"Want" is een (nevenschikkend) voegwoord en dient tussen twee zinnen te staan, het is niet juist gebruikt zo.bob schreef:Sorry hoor, maar doe wat aan je Nederlands of je toetsenbord.
Het dimlicht werkt wel gewoon? En is bij je crash je de behuizing van je schakelaar verdraaid dit kan de toevoer draad uit je blok afknellen/kortsluiten op je stuur.
Maar spanning meten, eerst uit het blok => draadboom => spanningsregelaar => schakelaar => koplamp. Ergens krijg je een waarde die je niet verwacht. ik stel voor om de lichtdraad uit de spanningsregelaar te halen, verwacht dat daarachter ergens een sluiting is ontstaan.
Maar spanning meten, eerst uit het blok => draadboom => spanningsregelaar => schakelaar => koplamp. Ergens krijg je een waarde die je niet verwacht. ik stel voor om de lichtdraad uit de spanningsregelaar te halen, verwacht dat daarachter ergens een sluiting is ontstaan.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
komt dat niet door je vastgeduct-tapede koplamphuis?
en ik denk ook een draadbreuk oid. heb ik ook gehad, stuur naar links en je had prima licht, en stuur recht of naar rechts en weinig tot niks geen licht...
en ik denk ook een draadbreuk oid. heb ik ook gehad, stuur naar links en je had prima licht, en stuur recht of naar rechts en weinig tot niks geen licht...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
hmm. je haalt dus aleen stroom uit de accu en die is bijna leeg, hij laad dus niet op, ik zou maar eens meten of er op de draden uit het blok spanning staat.
is dat het geval wat wel zo zal zijn, chek je stap voor stap het hele systeem. En dan vind je vast wel waar de fout zit
is dat het geval wat wel zo zal zijn, chek je stap voor stap het hele systeem. En dan vind je vast wel waar de fout zit
ss50 4 life!
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Ik heb een keer gehad, dat de stekker in de koplamp van de lichtschakelaar naar de draadboom niet goed vast zat.
Dat gebeurde onderweg, in het aarsdonker, ik miste net een paar overstekende herten

Dat gebeurde onderweg, in het aarsdonker, ik miste net een paar overstekende herten