Replica C50
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Re: Replica C50
Dat bedoel ik dus.
Mijn grootste angst is dat 4takt populair gaat worden door de 100+ blokjes die er onder passen. Dan krijg je van die aso rijders die het voor de rest verpesten.
Mijn grootste angst is dat 4takt populair gaat worden door de 100+ blokjes die er onder passen. Dan krijg je van die aso rijders die het voor de rest verpesten.
Laatst gewijzigd door se7ven op 05 dec 2009 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Dat is niet echt iets nieuws volgens mij hoor, alleen ging er ''vroeger'' vaak een C90 blok ofzo onder, nu is dat een afhaalchinees met 110,125,140 of 150 cc
Ga heen en vereenvoudig u!
Om even terug te komen op die imi C50, als ik de fotoos zo bekijk zitten er rare velgen in, die buddyseat
is afschuwelijk en dat achterkantje van plastic? dat kan nooit veel goed betekenen. 1x je fiets ertegen
aan en je hele frame is niks meer waard.
Verder ben ik als grote C50 liefhebber opzich wel blij dat er aandacht voor de C50 blijft. Mensen die de honda
C50 niet kennen leren nu wel dit model kennen via brommerboeren. En dus ook de keuze tussen origineel of imitatie.
Groeten!
Dennis
is afschuwelijk en dat achterkantje van plastic? dat kan nooit veel goed betekenen. 1x je fiets ertegen
Verder ben ik als grote C50 liefhebber opzich wel blij dat er aandacht voor de C50 blijft. Mensen die de honda
C50 niet kennen leren nu wel dit model kennen via brommerboeren. En dus ook de keuze tussen origineel of imitatie.
Groeten!
Dennis
''UNOX MAN''
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
Maar dat kwam niet vaak voor en het is nog altijd van HONDA.
Je moest altijd zoeken naar originele onderdelen, ik wel.
Vroeger reed ik zelf met 70cc op mijn ss. Ik heb ook een tijdje op een c90 als brommer gereden. Die c90 was trouwens minder snel dan mijn ss70.
Al mijn onderdelen kwamen toen uit de UK (meeste via ene Sander uit Utrecht).
Je moest altijd zoeken naar originele onderdelen, ik wel.
Vroeger reed ik zelf met 70cc op mijn ss. Ik heb ook een tijdje op een c90 als brommer gereden. Die c90 was trouwens minder snel dan mijn ss70.
Al mijn onderdelen kwamen toen uit de UK (meeste via ene Sander uit Utrecht).
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.

- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
Dennis schreef:Om even terug te komen op die imi C50, als ik de fotoos zo bekijk zitten er rare velgen in, die buddyseat
Groeten!
Dennis
Gelukkig is er enig verschil. Stel je voor dat de kopie echt 100% gelijk is aan het origineel !

-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Die kunststof achterkant is overigens ook gewoon afgekeken van de laatste types C50,C70 en C90.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
nou nee, enkel de vierkanten type's hebben een plastic kontje...
maar wat ik mij afvraag? wat is er plastic? is de gehele achterkant die je ziet een plastic kap die over een paar pvc pijpjes word geplaatst ? ziet er namelijk op de foto's niet van plastic uit...
maar wat ik mij afvraag? wat is er plastic? is de gehele achterkant die je ziet een plastic kap die over een paar pvc pijpjes word geplaatst ? ziet er namelijk op de foto's niet van plastic uit...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
wel jammer voor de oud ijzer boeren, ik bedoel, die dachten eerst, yes over 2 jaar weer een stapeltje metaal.
valt ook weer tegen.
valt ook weer tegen.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Als het aan mij ligt rollen ze die dingen van de productie band zo de schroot hoop op, al die immi dingen vind ik maar niks.niek is ik schreef:wel jammer voor de oud ijzer boeren, ik bedoel, die dachten eerst, yes over 2 jaar weer een stapeltje metaal.
valt ook weer tegen.
wat mij betreft had honda die rechten nooit moeten verkopen (dat had ons ook de madass bespaard)
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
Waar een mens zich allemaal al niet druk om kan maken tegenwoordig 
Daan Smit schreef:Waar een mens zich allemaal al niet druk om kan maken tegenwoordig