chaly-dude niet langer admin
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Re: chaly-dude niet langer admin
Ideetje voor een nieuwe rit wellicht
?
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
-
arthur
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: CT70 motodax
Begrijp precies wat je bedoelt Jaimy. Zou het erg leuk vinden om weer eens naar een ritje te gaan mits er een flinke opkomst is met oldskool 4takt fanaten.gerbrandicus schreef:KloptCrazy Cavan schreef:jaimy, je bent gewoon een ouwe lul geworden![]()
Maar ik ga ooit wel weer eens op een ritje komen, moet de oude garde ook ff komen, reünie

-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
waneer komt die rit in luntere nou is slaap kop?four schreef:Ideetje voor een nieuwe rit wellicht?
ik zou wel deze funktie parttime op me willen nemen ik zit bijna dagelijks op het board aleen niet als ik met mijn werk in het buiten land zit
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Om alle spelfouten te corrigeren?butt head schreef:waneer komt die rit in luntere nou is slaap kop?four schreef:Ideetje voor een nieuwe rit wellicht?
ik zou wel deze funktie parttime op me willen nemen ik zit bijna dagelijks op het board aleen niet als ik met mijn werk in het buiten land zit
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
-
butt head
- moppersmurf
dat niet om dat ik te veel fouten maak kwa spelling maar met alle anderen dingen zou wel lukkenarnold-d schreef:Om alle spelfouten te corrigeren?butt head schreef:waneer komt die rit in luntere nou is slaap kop?four schreef:Ideetje voor een nieuwe rit wellicht?
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Die rit komt vanzelf ouwe, momenteel ben ik erg druk met werk en school. Ga er maar vanuit dat het ergens in het voorjaar gaat worden.butt head schreef:waneer komt die rit in luntere nou is slaap kop?four schreef:Ideetje voor een nieuwe rit wellicht?
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
-
butt head
- moppersmurf
oe dat is al snelfour schreef:Die rit komt vanzelf ouwe, momenteel ben ik erg druk met werk en school. Ga er maar vanuit dat het ergens in het voorjaar gaat worden.butt head schreef:waneer komt die rit in luntere nou is slaap kop?four schreef:Ideetje voor een nieuwe rit wellicht?
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
ik ben voor (als van de zomer mijn motodax klaar is)arthur schreef:Begrijp precies wat je bedoelt Jaimy. Zou het erg leuk vinden om weer eens naar een ritje te gaan mits er een flinke opkomst is met oldskool 4takt fanaten.gerbrandicus schreef:KloptCrazy Cavan schreef:jaimy, je bent gewoon een ouwe lul geworden![]()
Maar ik ga ooit wel weer eens op een ritje komen, moet de oude garde ook ff komen, reünie
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.