Ik heb even een kort vraagje. Tijdens het in monteren van de voorvork op mijn st70, had ik een probleem met de 'lager schelpen' (ben het goeie woord even kwijt). even een plaatje ter verduidelijking

Tijdens het monteren van mijn voorvork heb ik onderdeel B gebruikt op de plek van onderdeel A. dit omdat onderdeel A op de eenofandere manier niet helemaal goed op de stuurpen geschoven kon worden. daarom heb ik onderdeel B gebruikt omdat het gat hiervan groter is en deze direct helemaal de stuurpen op kan.
Mijn vraag was nu of dit kwaad kan, ik heb nu alles gemonteerd en zover ik kan ontdekken is er geen speling op het balhoofd, alleen er komen natuurlijk veel hogere krachten op tijdens het rijden dus misschien dat het dan fout zou kunnen gaan. Dat weet ik dus niet zeker.
Waarom onderdeel A niet helemaal op de juiste plek komt vraag ik mij ook af. is het het misschien zo dat die hoort op de plek van C want daar schuift die nu niet op, wat misschien kan komen omdat de stuurpen bij het spuiten van de voorvork is meegespoten en deze nu dus misschien iets te dik is?
Alvast bedankt