Wie o wie kan mij helpen met info om C50 tussentype van mn broertje te brommer keuren?
frame nummer is c50 8207xxx
grtz,
bouwjaar C50 tussen type
-
- chaly addict
- Berichten: 18901
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: bouwjaar C50 tussen type
Volgens de C50 lijst '82. Denk ik. Alles beginnend met 80-84. Vanaf 85 is '83.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Re: bouwjaar C50 tussen type
en waar kan ik deze c50 lijst vinden, ik moet wel iets op papier hebben om te kunnen keuren lijkt mij. Ik heb wel zon japanse lijst, maar daar staat dit nummer niet op..
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
Re: bouwjaar C50 tussen type
uit 82.
heb een tt cee frame uit Belgie(nouja eigenlijk heb ik hem aan mijn broer gedoneert) deze heeft dezelfde begin cijfers, en is uit 82...
hoe weet ik dat? dat vertelde de vorige eigenaar me(de zelfde man, die het GVA kwijtgeraakt was, de lullo) en de RDW. Daar was ik toen met het frame nummer heen geweest om het een en ander na te vragen over het nieuwe keuren, en die kon mij toen vertellen dat ie uit 82 was.(zonder dat ik daar al iets over had gezegd)
neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
heb een tt cee frame uit Belgie(nouja eigenlijk heb ik hem aan mijn broer gedoneert) deze heeft dezelfde begin cijfers, en is uit 82...
hoe weet ik dat? dat vertelde de vorige eigenaar me(de zelfde man, die het GVA kwijtgeraakt was, de lullo) en de RDW. Daar was ik toen met het frame nummer heen geweest om het een en ander na te vragen over het nieuwe keuren, en die kon mij toen vertellen dat ie uit 82 was.(zonder dat ik daar al iets over had gezegd)
neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 253
- Lid geworden op: 18 jun 2009 18:39
- Bezit: CB50j
- Locatie: De Meern, Utrecht
Re: bouwjaar C50 tussen type
Bel Honda Nederland, ze zijn er aardig en behulpzaam, ik had na 1 belletje mijn bouwjaarverklaring op de deurmat!
-
- chaly addict
- Berichten: 18901
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: bouwjaar C50 tussen type
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
- Locatie: Den Haag
Re: bouwjaar C50 tussen type
die was uit 84 toch? Of breng ik nu alles in de war?niek is ik schreef:uit 82.
heb een tt cee frame uit Belgie(nouja eigenlijk heb ik hem aan mijn broer gedoneert) deze heeft dezelfde begin cijfers, en is uit 82...
hoe weet ik dat? dat vertelde de vorige eigenaar me(de zelfde man, die het GVA kwijtgeraakt was, de lullo) en de RDW. Daar was ik toen met het frame nummer heen geweest om het een en ander na te vragen over het nieuwe keuren, en die kon mij toen vertellen dat ie uit 82 was.(zonder dat ik daar al iets over had gezegd)
neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
Re: bouwjaar C50 tussen type
Niek, waar is trouwens die topic van jou gebleven met die hele keur kermis?niek is ik schreef:uit 82.
neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
Maar je zegt dus gewoon brommer in orde maken en afspraak maken?
Dan iemand nog tips om max 45 per uur te gaan. C rijdt nu 65 a 70, terwijl alles standaard is.. Misschien kan ik een ring in de uitlaat lassen ofzo? Het is een cdi blok tussentype, met vaste ontsteking, groene cdi.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
Re: bouwjaar C50 tussen type
roP je lult maar wat... 82 honder punten...
gewoon een pakking met een doorlaat van zo'n 6 mm tussen spruit en carb en het is oke... beproefde methode...
en inderdaad, technisch in orde maken, zo veel mogelijk documenten mee nemen(heb je niks, is dat jammer, altijd proberen spullen mee te nemen zodat ze zien dta je moeite hebt gedaan) en keuren maar...
edit:
waar het toppic is? geen idee... er is in iedergeval een artikel in het hvn magazine verschenen, waarin het zegmaar samengevat stond...
gewoon een pakking met een doorlaat van zo'n 6 mm tussen spruit en carb en het is oke... beproefde methode...
en inderdaad, technisch in orde maken, zo veel mogelijk documenten mee nemen(heb je niks, is dat jammer, altijd proberen spullen mee te nemen zodat ze zien dta je moeite hebt gedaan) en keuren maar...
edit:
waar het toppic is? geen idee... er is in iedergeval een artikel in het hvn magazine verschenen, waarin het zegmaar samengevat stond...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 29 jan 2007 02:36
- Locatie: Hengelo (Gld)
Re: bouwjaar C50 tussen type
http://www.hondavereniging.nl/index.php ... em&id=1795niek is ik schreef:roP je lult maar wat... 82 honder punten...
gewoon een pakking met een doorlaat van zo'n 6 mm tussen spruit en carb en het is oke... beproefde methode...
en inderdaad, technisch in orde maken, zo veel mogelijk documenten mee nemen(heb je niks, is dat jammer, altijd proberen spullen mee te nemen zodat ze zien dta je moeite hebt gedaan) en keuren maar...
edit:
waar het toppic is? geen idee... er is in iedergeval een artikel in het hvn magazine verschenen, waarin het zegmaar samengevat stond...
CY80 en Moto Guzzi V7 Classic