Verzendingen webshops
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Verzendingen webshops
Ik heb alleen een paar pakkingen nodig, helaas woon ik in Enschede en daar koop je geen onderdelen. Weet iemand of er misschien een shop is waar ik even mee kan communiceren zodat ze het gewoon in een envelop ofzo doen ipv de standaard 7 euro verzending?
Zo sonde als ik 2 pakkingen nodig heb en het kost me zoveel geld om het hier te krijgen.
Zo sonde als ik 2 pakkingen nodig heb en het kost me zoveel geld om het hier te krijgen.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
Re: Verzendingen webshops
Ga nu mailen, dankuwel.
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Loef doet dat ook, heb ik ook wel eens gebeld over 2 pakkingen, deden ze gewoon in een envelop.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
- Bezit: CD50 + PC50
Weet je wat opzich ook wel aan te raden is; Pakkingpapier. Ik heb ook vaak het probleem dat ik een pakking tussen carb-spruitstuk nodig heb, die knip ik dan eventjes
Binnen 5 minuten gepiept! 
They call it home, i call it house
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
Ja daar heb ik er nog wel 10 van liggenBangbrosbode schreef:Weet je wat opzich ook wel aan te raden is; Pakkingpapier. Ik heb ook vaak het probleem dat ik een pakking tussen carb-spruitstuk nodig heb, die knip ik dan eventjesBinnen 5 minuten gepiept!
haha, Ja dat is idd wel verrassend! 
XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Rovaza wil dat echt nooit doen, heb het al meerdere malen geprobeerd (moest alleen een Honda uitlaatklepsealtje hebben bijvoorbeeld), maar in een envelop doen, ho maar 
Voor mij hebben ze wel een keer een paar sproeiertjes in een envelop gedaan. Je vraagt het gewoon niet lief genoegEdo schreef:Rovaza wil dat echt nooit doen, heb het al meerdere malen geprobeerd (moest alleen een Honda uitlaatklepsealtje hebben bijvoorbeeld), maar in een envelop doen, ho maar
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Edo schreef:Rovaza wil dat echt nooit doen, heb het al meerdere malen geprobeerd (moest alleen een Honda uitlaatklepsealtje hebben bijvoorbeeld), maar in een envelop doen, ho maar
dan zullen ze bij jou wel zo hun reden hebben want dat doen ze als je het lief vraagt echt wel
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Bij mij ook niet toen ik destijds iets kleins nodig had. wat makkelijk in een envelop paste.Halodax schreef:Edo schreef:Rovaza wil dat echt nooit doen, heb het al meerdere malen geprobeerd (moest alleen een Honda uitlaatklepsealtje hebben bijvoorbeeld), maar in een envelop doen, ho maar
dan zullen ze bij jou wel zo hun reden hebben want dat doen ze als je het lief vraagt echt wel
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
Rovaza heeft denk ik gewoon een mooie deal met de DPD, doe mij maar TNT.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
DPD(en ook UPS) kan tegen veel lagere tariefen verzenden als TNT(bij meerdere pakketten, bij mijn vorige werk werden er dagelijks pakketen verzonden, en dat scheelde behoorlijk)
bovendien is de DPD sneller als de TNT...
doe mij maar dpd
doe mij maar dpd
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
het maakt mij geen zak uit van welke jongens ik een pakatje krijgniek is ik schreef:DPD(en ook UPS) kan tegen veel lagere tariefen verzenden als TNT(bij meerdere pakketten, bij mijn vorige werk werden er dagelijks pakketen verzonden, en dat scheelde behoorlijk)
doe mij maar dpd
binnen nederland zijn ze alle maal binnen 24 uur na in behandeling nemen door het post order bedrijf bij mij op de stoep beland
op 1 enkele keer na net voor kerst kam hij on 19.00 aan
oja en we hebben hier op het board een jongen zitten die bijna alle dagen met dozen van rovaza zit te gooien
four laat je maar hooren wat heb je al kapot gegooit
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
Bedoel je nu pakketje of patatje?
In elk geval, om weer even lekker te zeiken: je kunt het toch ook direct aan een winkel vragen?
In elk geval, om weer even lekker te zeiken: je kunt het toch ook direct aan een winkel vragen?