slot.
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: Motorframe opnieuw invoeren?
Ja hoor, moet je wel even naar het keurstation. Ga ervan uit dat de RDW denkt dat ze een complete motor hebben uitgeschreven. Dus aanbieden als complete motor, maar ik denk dat ze alleen schouwen, dus niet de techniek gaan keuren. Je kunt vragen of ze de export willen terugdraaien, maar dat gaat na zo'n tijd niet zomaar, dan willen ze toch wel meer zien en ook meer dan alleen een frame.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Volgens mij krijg je dan zelfs hetzelfde kenteken weer terug, met een duplicaatcode er op. Tenzij het een blauwe plaat betreft, dan weet ik het niet.
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Jammer dat ze niet gewoon even een stempel erop plakken en het ongedaan maken. De brommert is namelijk niet in elkander, dus duurt het weer wat langer voordat ik de plaat erop kan schroeven.NIX schreef:Ja hoor, moet je wel even naar het keurstation. Ga ervan uit dat de RDW denkt dat ze een complete motor hebben uitgeschreven. Dus aanbieden als complete motor, maar ik denk dat ze alleen schouwen, dus niet de techniek gaan keuren. Je kunt vragen of ze de export willen terugdraaien, maar dat gaat na zo'n tijd niet zomaar, dan willen ze toch wel meer zien en ook meer dan alleen een frame.
Als de koop doorgaat zal ik sowieso even informeren bij het RDW. Bedankt voor de aanvullende info!