Verzendingen webshops

Hier kun je praten over je honda.
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.

Re: Verzendingen webshops

Bericht door Saik0 »

niek is ik schreef:DPD(en ook UPS) kan tegen veel lagere tariefen verzenden als TNT(bij meerdere pakketten, bij mijn vorige werk werden er dagelijks pakketen verzonden, en dat scheelde behoorlijk)

bovendien is de DPD sneller als de TNT...

doe mij maar dpd
DPD moet ik elke keer de hele dag voor thuisblijven. Je kan wel een afspraak maken met ze, maar alleen voor een dag niet een dagdeel ofzo. Het heeft me aleens een hele dag gekost, kwamen ze om 16:20 aanzetten.

DPD doet verder ook moeilijk met briefjes en handtekeningen enzo als het ergens anders bezorgd moet.
TNT geeft het aan mijn buurman van 84, die is altijd thuis.

Ik heb overigens loef nog gemaild, die rekenden 4,50 voor een paar pakkingen verzenden.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: ↑03 mei 2019 11:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

ja, voor die 4,50 krijg je wel een mooi bubbeltjesenvelop :roll: :mrgreen:
four
4T-MSB regular
Contacteer:

Bericht door four »

Let wel dat DPD alle verzendingen van de TNT verwerkt die buiten Nederland plaatsvinden. Dus zodra er van buiten naar binnen of van binnen naar buiten moet worden verzonden speelt TNT dit altijd via DPD, zodoende is TNT duurder.

(ik spreek uit beroepservaring)
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Halodax schreef:
Edo schreef:Rovaza wil dat echt nooit doen, heb het al meerdere malen geprobeerd (moest alleen een Honda uitlaatklepsealtje hebben bijvoorbeeld), maar in een envelop doen, ho maar :P

dan zullen ze bij jou wel zo hun reden hebben want dat doen ze als je het lief vraagt echt wel
Wat is dat nou weer voor een argument? Voor de duidelijkheid, ik heb behalve een Faddy uitlaat, ALLES voor mijn brommer maar ook brommers van vrienden, bij Rovaza besteld. Dat maakt meer dan duizend euro en daarom vind ik het jammer dat ze een klepsealtje niet in een envelopje willen doen voor mij.

Ik heb dat gewoon vriendelijk gevraagd, 2 dagen na een bestelling van rond de 200 euro. Het klepsealtje was het enige dat ik was vergeten.

Maar oké, ondanks dat blijft het voor mij een behoorlijk puike winkel met goede service, op een envelopverzendinkje na.
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.

Bericht door Saik0 »

Ik uit hier ook geen mening over welke winkel beter is dan anderen, het was slechts een vraag welke winkels gewoon even een onderdeeltje in een envelopje wilden doen.

Als je honderden orders per dag krijgt snap ik dat een ge-automatiseerde betaling makkelijker is met een standaard zend tarief.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: ↑03 mei 2019 11:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.
bob
4T-MSB regular

Bericht door bob »

Welke pakking heb je nodig, heb nog wel een doosje liggen in de kelder, ben dagelijks op de UT
Plaats reactie