"zelfs" na 5k?!arnold-d schreef:Ik heb zelfs mijn orginele immi ketting er nog op liggen, na meer dan 5k,
Na 5.000 km ben ik toe aan m'n eerste stelbeurt...
"zelfs" na 5k?!arnold-d schreef:Ik heb zelfs mijn orginele immi ketting er nog op liggen, na meer dan 5k,
met mijn motor zit ik onder tussen al aan de 7000 km en over ongeveer 200 km moet ik hem is gaan stellenJurrien schreef:"zelfs" na 5k?!arnold-d schreef:Ik heb zelfs mijn orginele immi ketting er nog op liggen, na meer dan 5k,
Na 5.000 km ben ik toe aan m'n eerste stelbeurt...
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
Ik heb vakantie en dus ook niets te doenfour schreef:Wat ben je toch allemaal aan het prutsen met dat ding kerel
Voordat iedereen zometeen weer gaat zeuren over garanties e.d: Ik snap dat je wil "sleutelen" dat is ook je goed recht als 4takter. Alleen ga jij zitten prutsen aan een spliksplinter nieuwe brommer. Daar ga je de fout in. Als ik jou was zou ik voor een paar 100 euro ergens een afgeragde dax o.i.d. vandaan halen en die opknappen. Dan heb je wat te doen met je vrije tijd (en buiten je vakanties om post je ook het ene na het andere topicdjwesz11 schreef:Ik heb vakantie en dus ook niets te doenfour schreef:Wat ben je toch allemaal aan het prutsen met dat ding kerel![]()
Weet jij het antwoord op mijn vraag?