geen papieren niets.
wat moet ik hebben en wat moet werken, banden remmen verlichting.
maar moeten er ook spiegels/ knippers/bel en zo op?
dit ding

brommer......NIX schreef:Linkerspiegel en werkende toeter. Ik ga ervan uit dat dit een motokeuring wordt?
Verder de voor de hand liggende zaken zoals geen speling of lekkage en niet teveel herrie en werkend remlicht. E-keurs durf ik zo niets over te zeggen. Je zou moeten aantonen waar dit ding vandaan komt en hoe oud hij is.

dus dan heb ik geen papieren nodig, alleen een goede brommer. die 40 loopt.NIX schreef:Bij mijn weten is de M alleen als motor geleverd met 5-bak. Brommer zou dan terugkeuren betekenen, dus netjes langzaam laten lopen. Overigens hoef je dan geen speigels te hebben en is een werkende bel genoeg. Als het een motor was, dan wil de RDW zeker weten dat hij is uitgeschreven en afgemeld in het land van herkomst. Met brommers heb je dat niet. Zij waren eigenlijk nooit ingeschreven.

niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
Kippenverver schreef:Dat kunnen ze je bij de RDW ook wel vertellen, die hebben een hele uitgebreide bouwjaren database, dat lijkt me dus niet echt een probleem.

Dat denk ik wel ja, het is een Europese datebase, en aangezien ze buiten Nederland wel veel verkocht zijn denk ik dat die er ook wel in moet staan..NIX schreef:Kippenverver schreef:Dat kunnen ze je bij de RDW ook wel vertellen, die hebben een hele uitgebreide bouwjaren database, dat lijkt me dus niet echt een probleem.
Ook voor M's?
bart beekhuizen schreef: die cilinder kop is raar.
lange vinnen en er staat alleen een "L" op. is dat typisch 5 bak?
Kippenverver schreef:Dat denk ik wel ja, het is een Europese datebase, en aangezien ze buiten Nederland wel veel verkocht zijn denk ik dat die er ook wel in moet staan..NIX schreef:Kippenverver schreef:Dat kunnen ze je bij de RDW ook wel vertellen, die hebben een hele uitgebreide bouwjaren database, dat lijkt me dus niet echt een probleem.
Ook voor M's?