SS begrenzen (punten ontsteking)
-
koen 50
- 4T-MSB addict
- Bezit: een stoel
Re: SS begrenzen (punten ontsteking)
je bent niet meer in 15 minuten op school als je alle rollerbanken wilt vermijden.
jeuj!
-
firestone
- 4T-MSB addict
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Lekker een SS/CD/C50 kopen met een originele set-up voor doordeweeks!
En de ander voor in het weekend
En de ander voor in het weekend
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
voor het vermeiden check ik altijd rollerbank.nl
weet ik waar ik op moet passen etc
al loopt de mijne 60, met mazzel 70, dus zal er ook niet heel veel problemen mee krijgen hoop ik.
alnosg, scheelt ook een hoop tijd
al loopt de mijne 60, met mazzel 70, dus zal er ook niet heel veel problemen mee krijgen hoop ik.
Wat een moraalriddergelul over het accepteren van de bekeuring zeg, ik zou gewoon blijven zoeken naar een mooie manier van begrenzen. Lekker hard rijden en geen bekeuring, prima toch?! Of moet je je een verantwoordelijke man voelen als je weer 150 euro naar het cjib overmaakt? Wat een onzin.
Een truukje wat hier vroeger wel eens werd gepost was die van de dubbele gaskabel. Sommige brommers hebben een dubbele gaskabel, om ook het oliepompje (in geval van tweetakt) te bedienen. Honda mt50 heeft dat volgens mij. Als je dan ergens een installatie maakt waar je die tweede gaskabel kan begrenzen, of tegenhouden, kan de eerste gaskabel ook minder ver open trekken waardoor je minder gas geeft. Ik heb wel eens een werkende versie op een ss50 gezien en dat zag er prima uit. Knopje onder de buddy, klik, begrensd. Prima.
Een truukje wat hier vroeger wel eens werd gepost was die van de dubbele gaskabel. Sommige brommers hebben een dubbele gaskabel, om ook het oliepompje (in geval van tweetakt) te bedienen. Honda mt50 heeft dat volgens mij. Als je dan ergens een installatie maakt waar je die tweede gaskabel kan begrenzen, of tegenhouden, kan de eerste gaskabel ook minder ver open trekken waardoor je minder gas geeft. Ik heb wel eens een werkende versie op een ss50 gezien en dat zag er prima uit. Knopje onder de buddy, klik, begrensd. Prima.
Als je het echt wil vermeiden, moet je je brommer roze verven.schwantz34 schreef:voor het vermeiden check ik altijd rollerbank.nl