ja echt kut, ik moet hem ook gewoon echt goed in elkaar rijdenjohn schreef:hotroddax schreef:pull bike deed het perfect! helemaal af! rijd super! ga ik hem testen rij ik mijn blok aan gort
![]()
de kar is af hoor
komen de foto's nog?
ja echt kut, ik moet hem ook gewoon echt goed in elkaar rijdenjohn schreef:hotroddax schreef:pull bike deed het perfect! helemaal af! rijd super! ga ik hem testen rij ik mijn blok aan gort
![]()
de kar is af hoor

daar waar de brommerpull wordt gehouden is het in ieder geval geen klei..hotroddax schreef:ik heb hem getest, en ik denk niet dat ik de lulligste pullbike had, en ik heb hem gesloopt en het ging totaal niet makkelijk. ik denk dat je hem met 2 palen niet vooruit krijgt!
het is wel getest in echte oerhollandse klei! dus weet niet wat er in friesland licht, maar hier ging het zwaar!
Dan kom ik wel voor dat lipje van mn rem, verder heb ik niet echt wat, nouja een nieuw kabeltje leggen.nitelife schreef:as zaterdag ga ik lassen bij alex/bart, nog meer idioten zin om langs te komen om te klussen? het was vorige keer wel gezellig