hij komt ongeveer tot 3 of 4 milimeter onder de bovenkant, mag dit zo zijn?
ik neem aan dat ik daardoor minder compressie heb en minder vermogen? het blokje loopt wel btw. let me know
wat voor n motorblok, hoeveel cc?luuk schreef:zoals de titel zegt komt de zuiger niet helemaal tot bovenaan de cilinder,
hij komt ongeveer tot 3 of 4 milimeter onder de bovenkant, mag dit zo zijn?
ik neem aan dat ik daardoor minder compressie heb en minder vermogen? het blokje loopt wel btw. let me know

ss50 blokje, met 88cc takegawa cilinderbart beekhuizen schreef:wat voor n motorblok, hoeveel cc?
cdi for life! 
cdi for life! 
luuk schreef:Ik heb vandaag het hele blokje uit elkaar getrokken, kon niet veel vinden.
Er zit wel slijpsel in de olie en zag dat de krukas veel (zijwaartse) axiale speling heeft.
Kan bijna met de drijfstang de wangen aantikken (aan de achterkant).
Hoeveel mag dit maximaal zijn? Moet ik een nieuw krukje?
Nog wel even een filmpje gemaakt alleen geen cardreader om het filmpje op mijn pc te zetten, morgen hopelijk.
NT blokje heeft een 3mm langere drijfstang waardoor die zuiger dan wel tot bovenin de cilinder komt.NIX schreef:Klinkt als een NT zuiger in een OT blokje.
Je koppeling heeft niks met een NT of OT kruk te maken, je kunt een NT koppeling ook gewoon op een OT kruk zetten. Wat voor ontsteking heb je? Punten of CDI?luuk schreef:volgens mij is het gewoon een NT aan de koppeling te zien. wat zou het anders nog kunnen zijn?