Wesley z'n Dax Topic geleegd NIEUWE foto's
-
jorgen_blok1
- 4T-MSB regular
Re: Wesley z'n Dax
t word nou wel erg spannend
ik wil t ook weten/zien
ik wil t ook weten/zien
-
jorgen_blok1
- 4T-MSB regular
pffoe zo vroeg mn bed uit en t word steeds spannender
kan niet w88 op de foto's
kan niet w88 op de foto's
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
volgensmij is hij het weeeer vergeten 
ik verlies me vertrouwen in je Wesley...
-
djwesz11
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Sorry jongens...
Gister crematie gehad...
Had ff geen tijd
Gister crematie gehad...
Had ff geen tijd
-
jorgen_blok1
- 4T-MSB regular
dat is minder jonge succes
Ik heb men vertrouwen in je verloren Wesley. Ik denk dat je heel veel mensen hebt gekwetst met het eerst aankondigen van een grote update van knipperlichten en daarna er gewoon niet mee komt. Ik was serieus van plan om dezelfde als jou te kopen als ze mooi zouden staan. Jij was mijn inspiratiebron, maar helaas. Vaarwel.
Of je kijkt even 3 posts boven je en reageert normaal, beetje respect mag ook.Sven Dax schreef:Ik heb men vertrouwen in je verloren Wesley. Ik denk dat je heel veel mensen hebt gekwetst met het eerst aankondigen van een grote update van knipperlichten en daarna er gewoon niet mee komt. Ik was serieus van plan om dezelfde als jou te kopen als ze mooi zouden staan. Jij was mijn inspiratiebron, maar helaas. Vaarwel.
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Werkt niet bij die mensen, dat zijn gewoon van die mensen die geen leven hebben en online grappig proberen te zijn door zulke doelloze opmerkingen te maken. Hoop dat ze er zelf hard om lachen en dat ze ooit nog eens ergens terecht komen.basVs schreef:Of je kijkt even 3 posts boven je en reageert normaal, beetje respect mag ook.Sven Dax schreef:Ik heb men vertrouwen in je verloren Wesley. Ik denk dat je heel veel mensen hebt gekwetst met het eerst aankondigen van een grote update van knipperlichten en daarna er gewoon niet mee komt. Ik was serieus van plan om dezelfde als jou te kopen als ze mooi zouden staan. Jij was mijn inspiratiebron, maar helaas. Vaarwel.
@ wesley, gecondoleerd man
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
Lejon schreef:Werkt niet bij die mensen, dat zijn gewoon van die mensen die geen leven hebben en online grappig proberen te zijn door zulke doelloze opmerkingen te maken. Hoop dat ze er zelf hard om lachen en dat ze ooit nog eens ergens terecht komen.
Goed puntLejon schreef:Honda ShutzStaffel 50
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Ik moet nooit de politiek ingaan...Jurrien schreef:Lejon schreef:Werkt niet bij die mensen, dat zijn gewoon van die mensen die geen leven hebben en online grappig proberen te zijn door zulke doelloze opmerkingen te maken. Hoop dat ze er zelf hard om lachen en dat ze ooit nog eens ergens terecht komen.Goed puntLejon schreef:Honda ShutzStaffel 50
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
of is goed na denken voor je iets zechtLejon schreef:Ik moet nooit de politiek ingaan...Jurrien schreef:Lejon schreef:Werkt niet bij die mensen, dat zijn gewoon van die mensen die geen leven hebben en online grappig proberen te zijn door zulke doelloze opmerkingen te maken. Hoop dat ze er zelf hard om lachen en dat ze ooit nog eens ergens terecht komen.Goed puntLejon schreef:Honda ShutzStaffel 50
dat doe ik ook niet
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
En er zit sinds gister een nieuwe uitlaat op!
-
djwesz11
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Jaja ik ga nu de nieuwe foto's uploaden 
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Re: Wesley z'n Dax UPDATE 04-05-10
Ik gok een NHRC.
edit: ziet opeens een post bij de relaxroom en klopt zichzelf op zijn schouder...
edit: ziet opeens een post bij de relaxroom en klopt zichzelf op zijn schouder...