nee, voor zover ik weet niet, eentje die een beetje fietbelt is goed denk ik zo..Daan Smit schreef:Oke, maakt verder niet uit wat voor een fietsbel?ciebie schreef:fietsbel of toetert.. spiegel is niet verplicht..Daan Smit schreef:Uitlaat heb ik gefixt, verlichting werkt, loopt volgens mij net 50 en ik kan nergens speling ontdekken.
Moeten er ook een spiegel + fietsbel op?
Binnenkort ook maar even een fietsbel erop beunen
Honda C50
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Re: Honda C50
-
jeroenhonda
- 4T-MSB regular
- Bezit: Chaly en monkey z50j1
tegenwoordig kijken ze bij de keuren nergens meer. Dacht je werkelijk dat je brommer wordt afgekeurd omdat ie niet toetert of belt? Ze vinden het belangrijker dat alles stevig vast zit en dat alle gegevens kloppen 
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
groot praat...
kleine moeite even een belletje er op...
je zult maar net een chagerijnige keurmeester treffen.
het is immers verplicht.
het is immers verplicht.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
Ik zal er voor de zekerheid wel een spiegel en fietsbel op zetten, heb ze hier nu toch liggen.
Ik hoefde overigens niet eens papieren mee te nemen. Het feit dat de brommer in 2004 al was ingevoerd in Nederland was voor de keuringsmeester al voldoende!
Ik hoefde overigens niet eens papieren mee te nemen. Het feit dat de brommer in 2004 al was ingevoerd in Nederland was voor de keuringsmeester al voldoende!
-
jeroenhonda
- 4T-MSB regular
- Bezit: Chaly en monkey z50j1
Het kan wel groot praat zijn, maar ik heb nu al 3 keuringen meegemaakt waar mijn brommer niet eens gestart werd en niet werd gekeken naar de verlichting en dergelijke. Maar inderdaad nu je toch zo ver bent met alles te perfectioneren, is een belletje inderdaad een kleine moeiteniek is ik schreef:groot praat...
het is immers verplicht.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Dat is wel echt een uitzonderlijke situatie hoor, ik heb inmiddels ongeveer 7 brommer gekeurd zelf en die zijn allemaal op de testbank geweest.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
mijn ervaringen zijn ook een stukje strenger, ma kwa moeilijkheid was het per situatie een beetje verschillend
ha, en ik ben met mijn ssje op een instructie filmpje voor nieuwe rdw keurmeesters te zien, toen ik die ging keuren filmden ze mij
ha, en ik ben met mijn ssje op een instructie filmpje voor nieuwe rdw keurmeesters te zien, toen ik die ging keuren filmden ze mij
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
toen ze mijn C50 keurden alleen frame nummer en blok nummer , en hij
moest gewogen worden , klaar was kees , binnenkort mijn C320a of s
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500
-
andre562
- Frequent 4T-MSB visitor
Was in Heerenveen zeker?HondaRat schreef:toen ze mijn C50 keurden alleen frame nummer en blok nummer , en hij
Ben daar nou zelf twee keer geweest, eerste keer (c320a) alleen frame en bloknummer en wielbasis, tweede keer
(ss50) wel op de testbank en alles gecontroleerd, keurmeester heeft ook nog stukje gereden, is volgens mij
maar net wie je treft..
ss50,2x c320a en een cb 500four... cbr600f
Inderdaad , je moet die oude man hebben , die is niet zo precies.
SS moet binnekort voor motorkenteken , dan controleren ze wel Alles denk ik?
SS moet binnekort voor motorkenteken , dan controleren ze wel Alles denk ik?
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ja. zorg dat remlicht en tellerverlichting werkt en dat er e-keur in banden en verlichting zit.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
Dat zit gelukkig allemaal wel pluis!
Net even een stukje gereden en toen die goed warm was maar eens op een recht stuk eens gekeken hoe hard die liep. Toen ik echter na 20 seconden vol gas aan het rijden was, leek het wel alsof die zich verslikte en telkens wat gas gaf en weer in hield terwijl ik vol gas gaf. Na nog eens 20 seconden hield hij er mee op en vertikte het om nog te starten met de benzinekraan op 'open'. Echter wanneer ik hem op 'reserve' zette en enkele keren aantrapte, sprong die wel weer aan en kon ik in z'n reserve vrolijk doorrijden.
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Sproeiers wellicht?
Oja het is trouwens een valstroom carb.
Gr
Net even een stukje gereden en toen die goed warm was maar eens op een recht stuk eens gekeken hoe hard die liep. Toen ik echter na 20 seconden vol gas aan het rijden was, leek het wel alsof die zich verslikte en telkens wat gas gaf en weer in hield terwijl ik vol gas gaf. Na nog eens 20 seconden hield hij er mee op en vertikte het om nog te starten met de benzinekraan op 'open'. Echter wanneer ik hem op 'reserve' zette en enkele keren aantrapte, sprong die wel weer aan en kon ik in z'n reserve vrolijk doorrijden.
Gr
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
hmm.. klinkt als een lege tank..Daan Smit schreef:Dat zit gelukkig allemaal wel pluis!
Gr
-
Daan Smit
- 4T-MSB regular
Tank zit nog voor 3/4 vol