HVN Hondadag 26-27 juni in Utrecht
Re: HVN Hondadag 26-27 juni in Utrecht
@Eric : fraaie foto's.. kicker zit trouwens in elkaar en werkt..
Paar foto's.. alleen oud spul.
http://chalopy.blogspot.com/2010/06/under-bridge.html
Paar foto's.. alleen oud spul.
http://chalopy.blogspot.com/2010/06/under-bridge.html
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Achja was wel lachen als ik wat meer durfde had ik em effen vol geboekt op de signa hoor
.
Oh en btw hier filmpjes
Oh en btw hier filmpjes
Honda CoolDriver50
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Jeuj, eindelijk gelukt:
-
Spherius
- chaly's angel
- Bezit: Grotestoeremannenmotor
Zo, ik ben ook thuis... Opruimen duurde wat langer op de camping, chill aan het stokbrood met kruidenboter gezeten. Wat een weekend weer...
Morgen misschien meer.
Gelukkig is het op de slaapkamer maar 32 graden...
Morgen misschien meer.
Gelukkig is het op de slaapkamer maar 32 graden...
**Hona is Tjoei**
-
koen 50
- 4T-MSB addict
- Bezit: een stoel
pfoe.....eindelijk thuis na een lange, maar wel geweldige rit.
we hebben op de terugweg zelfs nog over de snelweg gereden.
hele dag gereden zonder panne.
we hebben op de terugweg zelfs nog over de snelweg gereden.
hele dag gereden zonder panne.
jeuj!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
roow schreef:
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Was weer heel gezellig en wat een goed idee van dat water. Iedereen die mooie spulletjes voor me wilde meenemen, bedankt!
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Nou, was mooi hoor!
Patrick is heel goed in het denken aan dat soort details. Zo ook deze keer weer.NIX schreef:Was weer heel gezellig en wat een goed idee van dat water.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
ja dat water was welkom ik had zelf wel appelsap meegenomen maar ik heb mijn eigen flessen en dat water helemaal leeg gedronken.
Jongens wat had ik toch en dorst gister
.
Jongens wat had ik toch en dorst gister
Honda CoolDriver50
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
nou die dorst had ik dus eergister avond
nee, prima en erg mooi weekend gehad!
prijs binnengesleept met het maken van stoppie's op mijn cee! (Oei, ik dacht dat me voorvork stoppie'n niet leuk vind, maar eigenlijk me gehele cee vind dat niet leuk... doe ik ook nooit, een keer eerder gedaan om te kijken of ik het kon... daarna nog een keer gedaan op de manier van: RoP kijk eens wat ik kan bij dat stoplicht...
)
Vervolgens ben ik de prijs weer kwijtgeraakt!
Eerste rit mee gereden, shit me helm is niet goedgekeurd.. Rop's helm op... langs tom komen rijden. Tom's helm op. Mega naar! ding had een vervormend schermpje, dis grotendelen reed ik met tranen in me ogen! wel mooi en fijn gereden.
2e rit navigator bij Roy in de auto gespeeld. Heet(raampje kon niet open, kapot) en erg stresvol! maar gelukkig het overleeft!
Jammer dat de politie een beetje vervelend aan het doen was tijdens de HDD zelf!
Preparty was ook weer erg mooi, lekker geouwehoerd, biertjes geopend en bonnetjes geincasseert, en natuurlijk zelf biertjes gedronken. Mooi geouwehoert en meer dan genoeg gegeten van de BBQ!
Verder was ik zaterdag ochtend al brak, heeft roP een ei voor me proberen te koken... Deze ontplofte waardoor het ei overal zat. Toch maar bij de AH ontbijdje gescoord dan, daar een beestje gekregen omdat we zo lief waren. Daarna boodschappen gedaan bij de sligro voor de preparty.(heeft patrick z'n mega pak hagelslag nog/al?)
nee, prima en erg mooi weekend gehad!
prijs binnengesleept met het maken van stoppie's op mijn cee! (Oei, ik dacht dat me voorvork stoppie'n niet leuk vind, maar eigenlijk me gehele cee vind dat niet leuk... doe ik ook nooit, een keer eerder gedaan om te kijken of ik het kon... daarna nog een keer gedaan op de manier van: RoP kijk eens wat ik kan bij dat stoplicht...
Vervolgens ben ik de prijs weer kwijtgeraakt!
Eerste rit mee gereden, shit me helm is niet goedgekeurd.. Rop's helm op... langs tom komen rijden. Tom's helm op. Mega naar! ding had een vervormend schermpje, dis grotendelen reed ik met tranen in me ogen! wel mooi en fijn gereden.
2e rit navigator bij Roy in de auto gespeeld. Heet(raampje kon niet open, kapot) en erg stresvol! maar gelukkig het overleeft!
Jammer dat de politie een beetje vervelend aan het doen was tijdens de HDD zelf!
Preparty was ook weer erg mooi, lekker geouwehoerd, biertjes geopend en bonnetjes geincasseert, en natuurlijk zelf biertjes gedronken. Mooi geouwehoert en meer dan genoeg gegeten van de BBQ!
Verder was ik zaterdag ochtend al brak, heeft roP een ei voor me proberen te koken... Deze ontplofte waardoor het ei overal zat. Toch maar bij de AH ontbijdje gescoord dan, daar een beestje gekregen omdat we zo lief waren. Daarna boodschappen gedaan bij de sligro voor de preparty.(heeft patrick z'n mega pak hagelslag nog/al?)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Fijne dag gehad.
De eerste rit was erg plezierig leuke route en dat met een aangename snelheid
Wat een genot om een onbekende omgeving te bezichtigen vanaf een voertuig welke voorzien is van een krachtbron welke voor het geluid ontworpen lijkt te zijn.
De tweede rit was een stuk uitdagender voor zowel mens als machine uiteraard met visuele beloning.
En weer kilometers lang gedragen door geluid.
De kleine viertakt eenpitter;zacht en wollig, opstandig en rauw of Hard en Nerveus...
.. oh.. eeh niet vergeten..
Over de begeleiding viel het volgende te zeggen: Alert, Actief en effectief. Ten tijde van mijn kortstondig verblijf in het voorste region heb ik de uitvoering van de taak van de begeleiding kunnen observeren; Het bewaken van gevoelige plekken in de route. Ten tijde van mijn observatie is de uitvoering van de taak geolied bevonden. (Uitzondering bevestigd de regel.)
De eerste rit was erg plezierig leuke route en dat met een aangename snelheid
Wat een genot om een onbekende omgeving te bezichtigen vanaf een voertuig welke voorzien is van een krachtbron welke voor het geluid ontworpen lijkt te zijn.
De tweede rit was een stuk uitdagender voor zowel mens als machine uiteraard met visuele beloning.
En weer kilometers lang gedragen door geluid.
De kleine viertakt eenpitter;zacht en wollig, opstandig en rauw of Hard en Nerveus...
.. oh.. eeh niet vergeten..
Over de begeleiding viel het volgende te zeggen: Alert, Actief en effectief. Ten tijde van mijn kortstondig verblijf in het voorste region heb ik de uitvoering van de taak van de begeleiding kunnen observeren; Het bewaken van gevoelige plekken in de route. Ten tijde van mijn observatie is de uitvoering van de taak geolied bevonden. (Uitzondering bevestigd de regel.)