Nu heb ik gelezen dat je de teller op de bobine moet aansluiten
Alleen weet ik niet waar die zit
Wie helpt mij uit de brand
Hahah ja zover was ik ook alJurrien schreef:Pak je bougiekabel vast! Volg hem met de hand. Als je bij je rode Champignon-bougiedop bent aangekomen, moet je de bougiekabel de andere kant op volgen. Als je geen rode Champignon-bougiedop bent tegengekomen, heb je de kabel de juiste kant op gevolgd. Uiteindelijk komt je uit bij een rond, zwart en cilindervormig onderdeel: de bobine!
hahahkoen 50 schreef:haal je het luchtfilter eraf.
In dat geval is de toerenteller niet geschikt voor jouw brommer...djwesz11 schreef:Hahah ja zover was ik ook alJurrien schreef:Pak je bougiekabel vast! Volg hem met de hand. Als je bij je rode Champignon-bougiedop bent aangekomen, moet je de bougiekabel de andere kant op volgen. Als je geen rode Champignon-bougiedop bent tegengekomen, heb je de kabel de juiste kant op gevolgd. Uiteindelijk komt je uit bij een rond, zwart en cilindervormig onderdeel: de bobine!
Maar die kabel gaat m'n frame in langs m'n luchtfilter
En daar past mijn hand nou net niet tussen
djwesz11 schreef:Hahah ja zover was ik ook alJurrien schreef:Pak je bougiekabel vast! Volg hem met de hand. Als je bij je rode Champignon-bougiedop bent aangekomen, moet je de bougiekabel de andere kant op volgen. Als je geen rode Champignon-bougiedop bent tegengekomen, heb je de kabel de juiste kant op gevolgd. Uiteindelijk komt je uit bij een rond, zwart en cilindervormig onderdeel: de bobine!
Maar die kabel gaat m'n frame in langs m'n luchtfilter
En daar past mijn hand nou net niet tussen
Beste antwoord tot nu toeNIX schreef:Ik zou... Nou ja, laat maar...
Precies...Jurrien schreef:Hee DJ-wezsz, niks van die zeurschroeven aantrekken hoor. Gewoon al je vragen hier neerzetten, veel makkelijker dan er zelf naar zoeken! Ideaal.