Jammer dat ik geen shampoo bij me had
Verder wel weer een geslaagd weekend

Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
De hele eerste rit en de tweede rit de eerste helft, de pijltjes waren goed te volgen aangezien ik mijn eigen tempo reed.Viperdax schreef:Zo ik vond het ook weer mooi
owja enuh dit jaar nog een primeurtje mee gemaakt, ik heb de rit gereden, en uit!(de 2e rit)
ja dan komt geeert wilders t zo weer deleten we zetten t topic wel voort op feestbooknitelife schreef:ja, beetje jammer... gewoon opnieuw beginnen haha!
nielspbr schreef:De hele eerste rit en de tweede rit de eerste helft, de pijltjes waren goed te volgen aangezien ik mijn eigen tempo reed.Viperdax schreef:Zo ik vond het ook weer mooi
owja enuh dit jaar nog een primeurtje mee gemaakt, ik heb de rit gereden, en uit!(de 2e rit)
(s'morgens de groene en s'middags de roze route)
De tweede helft van de 2e rit helaas in de bezemwagen, gelukkig niet in de ambulance.
@Niek, ja die auto kwam van rechts en er stonden daar geen voorrangsborden of tekens. Ik moest hard remmen om te voorkomen dat ik de scooter voor mij zou raken. Omdat die andere weg schuin erbij kwam onder een brug vandaan kon de scooter voor mij die aankomende auto eerder zien. Ik weet nu in ieder geval dat mijn voorrem en banden meer dan goed zijn, de landing na het vliegen was helaas minder.
Ik heb nog een foto gemaakt van waar mijn accident plaatsvond maar ik had waarschijnlijk zo de bibbers tijdens het maken van die foto dat ik de straatnaam niet kan lezen
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh