Maak me gek!Monkeymadness schreef:of je doet zoals ik en knoopt er een 150cc blokje onder, met tandwielverhouding 18-28 heb je dan ook nog auto-wheelies in z'n 3
Krijg ik er bij mijn vrouw alleen niet doorheen vrees ik...
Maak me gek!Monkeymadness schreef:of je doet zoals ik en knoopt er een 150cc blokje onder, met tandwielverhouding 18-28 heb je dan ook nog auto-wheelies in z'n 3
heeft ze er zoveel verstand van dan?Mr. Oizo schreef:Maak me gek!Monkeymadness schreef:of je doet zoals ik en knoopt er een 150cc blokje onder, met tandwielverhouding 18-28 heb je dan ook nog auto-wheelies in z'n 3![]()
![]()
Krijg ik er bij mijn vrouw alleen niet doorheen vrees ik...
Genoeg om dat soort acties in de categorie 'vrij riskant' te plaatsen...ciebie schreef:heeft ze er zoveel verstand van dan?
weetje nog de buffel met de brommerpull? zat een powerfiltertje op, stotteren en moeilijk doen, hoppa zonder ging het veel beter. dan maar wat modderwater in het blok.Kippenverver schreef:Ik heb met mijn dax nog nooit problemen gehad met rijden in de regen of sneeuw, ondanks dat ik daar ook een hele tijd een powerfilter op gehad heb..

Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Psies!roow schreef:Doodzonde!
gewoon knallen