wat een poep lelijk bamiblokMano schreef:Netjes!!
HJ als inspiratie zie ik
je kan er beter een honda blok er onder hangen veul mooier is dat
wat een poep lelijk bamiblokMano schreef:Netjes!!
HJ als inspiratie zie ik
Zo doe ik het zelf ook, maar je moet je gewoon openstellen voor andere methoden.Arnold Jouke schreef:Dan heb ik dezelfde beperking NIX. Lest best, derhalve 't blok als finishing touch!
nitelife schreef:laatste 2x eerst het blok neer gelegd en dan het frame eroverheen geschoven. vond het eigenlijk wel lekker werken.
Daar ben ik mee getrouwdik ga waarschijnlijk een systeempje met een aantal katrollen maken zodat ik hem zonder als teveel moeite zo op kan tillen en laten hangen,
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Blok op een garagekrik leggen, ff pompen en opletten dat ie tussen de ophangpunten past en op het gemakkie de blokbouten erin stoppen. krik laten zakken en hij hangt.butt head schreef:ik doe een tyrip om de rem dan til ik het blok er onder. dan roep ik er iemand bij om even de blokbout er in te proppen
heele maal makkelijk
heb ik geprobeerd en ik vond het heele maal niets. heb je het blok op de krik ligen rolt hij bijna af. doe je het blok omhoog komt hij tegen het frame aan kan je weer gaan schuiven met de krik. dan zit je te morren om die blokbout er in proppen lazert je ook no bijna de brommer van die bok afnielspbr schreef:Blok op een garagekrik leggen, ff pompen en opletten dat ie tussen de ophangpunten past en op het gemakkie de blokbouten erin stoppen. krik laten zakken en hij hangt.butt head schreef:ik doe een tyrip om de rem dan til ik het blok er onder. dan roep ik er iemand bij om even de blokbout er in te proppen
heele maal makkelijk
ps. de achterbrug staat wel op steuntjes zodat het frame recht staat.