Kan iemand mij vertellen wat het meeste cc's (wel werkend) geeft met de volgende onderdelen?
onderblok: Skyteam (gk4?)
cylinders: ot50 + zuiger
ot 70 met ot70 zuiger voor 50 kop
gb2 70 met gb2 70 zuiger
koppen: ot honda 50cc kop
mogelijk gb2 70cc kop
(als hiervan niks werkt, heb ik heel eventueel nog twee ot50 onderblokken met ot 6v krukas (ss en c50 blok))
iemand een idee?
gk4 gb2 ot en alles
gk4 gb2 ot en alles
The power of Dreams
Re: gk4 gb2 ot en alles
Letterlijk antwoord op je vraag: 70cc geeft de meeste cc's en het maakt daarvoor niet uit wat voor een zuiger of cilinderkop je er op zet. 70cc is 70cc en daarmee basta.
Maar wat past weet ik niet, daarvoor verwijs ik je door naar de diverse gb0gk4ha0-autisten die hier rondtypen.
Maar wat past weet ik niet, daarvoor verwijs ik je door naar de diverse gb0gk4ha0-autisten die hier rondtypen.
okee inderdaad je hebt mn vraag beantwoord,
maar ik heb hem dus verkeerd gevraagd
welke van de bovenstaande cylinders/koppen/onderblokken passen op elkaar om zoveel mogelijk cc's te krijgen
(zie het als een puzzel (A))
maar ik heb hem dus verkeerd gevraagd
welke van de bovenstaande cylinders/koppen/onderblokken passen op elkaar om zoveel mogelijk cc's te krijgen
(zie het als een puzzel (A))
The power of Dreams
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
al het ot70 spul op het ss of het c blok.
dankje niels, dat was wat ik zocht
beetje jammer dus dat ik dit skyteam blok net heb gekocht
beetje jammer dus dat ik dit skyteam blok net heb gekocht
The power of Dreams
Werkt het wel als ik een OT krukas in dit blok zet? kan ik dan wel een gb2 kop en cylinderset gebruiken?
The power of Dreams
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ot op ot
gb2 op gb2
gk4 op gk4
als je dat aan houd past het wel.
met gk4 kon je wel op een 70cc een ot50 of ot70 kop zetten maar dan moest je een speciale zuiger hebben er voor niek is gek zou hier meer van moeten weten. naar mijn weten heeft hij zoon combi gk4 krukas, 70cc en een ot kop.
gb2 op gb2
gk4 op gk4
als je dat aan houd past het wel.
met gk4 kon je wel op een 70cc een ot50 of ot70 kop zetten maar dan moest je een speciale zuiger hebben er voor niek is gek zou hier meer van moeten weten. naar mijn weten heeft hij zoon combi gk4 krukas, 70cc en een ot kop.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.