Welk type SS is dit juist?

Hier kun je praten over je honda.
Arnold ss50
4T-MSB beginner
Bezit: SS50

Re: Welk type SS is dit juist?

Bericht door Arnold ss50 »

tjonge jonge, eerst vragen wat het voor type het is,
en daarna even een hoge prijs vragen voor een opknapper.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Chapeau. Een aanwinst voor onze hobby. En dank aan eenieder die eraan bijdraagt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

een echte hobbyist in hart en nieren. mooie prijs hoor, voor een mazzeltje wat je op de kop hebt getikt. wat een lef...
TWD for life!
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Saik0 poetst 'm tenminste eerst nog even op. :D
h5speedje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50

Bericht door h5speedje »

nielspbr schreef:Saik0 poetst 'm tenminste eerst nog even op. :D
Even een kleine opmerking..de voorvork kan er wel inhoren; je hebt ze in verschrikkelijk veel soorten gehad...met name het type voor de franse markt had gewoon rubbers om de voorvork, geen dichte kast, d2r achterlichtje.
Duitse type daarintegen had weer dichte kettingkast, schuifbussenvoorvork en geen knipperlampen.
Waaarbij de eerste types ook weer een d2r hebben en later het bekende ronde achterlicht.hangt dus weer van het framenummer af.
Dit zie je ook vaak terug in de ss50m de luxe in candy kleur waarbij het chrome lange achterspatbord geen gaten heeft knipperlampen..
Ik heb folders gezien waarbij zo verschrikkelijk eel niet overeenkomt metmijn bijbel; 1969 er boek van de ss50 en ss50m..
Ik ben de tel kwijt egraakt aan varianten en waarschijnlijk had men ook toen wetswijzigingen en veranderingen waaraan men moest voldoen..
Ik kon de andere kant niet zien of laat ik zeggen de achtervork of er wel of geen stepjes opzitten; zwitserland of frankrijk.
Voorvork met vlakke kroonplaat komt ook voor met teller ala ss50ze maar dan zit er een tellertje op ala zwitserse ss50ze met chrome lamporen ala cl70ko zonder en soms met reflectors (zwitserland)..
Buddy is typisch duits; dubbel zadel van dit model is daar veel voorkomend...duitsland en zwitserland waren de eerste althan uitgevoerd zonder duo voetsteunen en dus ook met een monozadel..

Of het bij dit type nu wel of niet hoort moet je eigenlijk geen bal intereseren; het is gewoon een mooi ding en kan nog veel mooier worden met wat liefde en energie..
(Zie mijn Blog)http://h5speedje.blogspot.com/
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
Plaats reactie