cd50

suzuki

nog een keer suzuki

cb400n

puch cobra mc met honda blok

ss schiet redelijk op

olie aansluiting doorgelust d.m.v. 2 banjos aan elkaar tiggen dit wordt nog verzinkt.

het blokje lifan 150 wat opgeleukt met kitaco kickstart,spruitstuk en rode bougie kabel.

ontsteking kitaco en het schakelsysteem/stepjes gekocht op marktplaats van een yamaha 600 weet niet welk model
de ophanging van de voetstepjes is van rvs de stalen delen worden verzinkt

carburateur mikuni vm26

dit is nog een ander stukje uitlaat waar ik mee bezig ben
dit is nu nog van staal misschien maak ik ook een rvs versie

de onderkant hier heb ik een gat gebruikt voor de steppenbalk voor het ophangpunt waar de voetstep nu komt

het achterwiel: een set velgen gekocht op vehikel van een gilera gsm velg zwart gepoedercoat
en de achternaaf gestraald en in de voorvelg gespaakt die nu als achtervelg wordt gebruikt
ook nog een mooie spongebob ventieldop erop
de remklauw is afkomstig van een scooter

het voorwiel: chinese vork+wiel van een pitbike remt nog niet echt naar mijn zin daar ga ik nog een oplossing voor zoeken
misschien een grotere schijf en een andere remklauw en pomp

verlichting voor zijn 2 led spotjes bij de blokker vandaan 1.5 watt per stuk schijnt alleen wel naar de maan maja er zit licht op
ik vond het wel best
achter zit ook led er komt een accu in vanwege de binnenrotor

scooter stuurtje en mooie klap handels

achterkant + verplaatste veerophanging de veren komen van een kawasaki motorfiets

de uitlaat: bus gedraait die in de cilinder valt flens rvs en rvs melkleiding bij een boer gekregen
voor de demper he ik me ouwe takegawa kortgezaagd