Meer foto's van deze C105 chop verbouwt door Showgo Ishiguro kun je vinden op http://funnycustom.blogspot.com
De man heeft ook een zeer fraai verbouwde Dax and Monkey.
Heb je wel eens een standaard monkey gezienv1nce76 schreef:Vind het supermooi en netjes gedaan, echt heel tof! Maar wat ik wel altijd jammer vind aan de meeste Jap C/chop jobs is dat ze zo bizar klein en laag worden! Als zo een Ceetje stilstaat en flink van onder word gefotografeerd ziet het er erg fraai uit. Maar als er iemand op gaat zitten die niet een tengere Aziaat is van 160 cm is het een onwijs lullig gezicht. Een standaard C is al best laag, maar deze al helemaal!
Ik zou het tof vinden om meer Japchops te zien met echt grote banden, flink verlengt frame en een vork die nogal schuin staat. Heb maar weinig van dat soort chops gezien, 'Hoon' van Shinya Kimura komt beetje in de buurt.
Overigens... hoe geef je gas met dit ding?! Zit gaskabel in stuur verstopt? En voorremkabel?
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Zal waarschijnlijk nooit tanken als ik de binnenkant van de uitlaat bekijk.Eric schreef:Zal wel vaak moeten tanken als ik die leiding zo bekijk.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh