mijn eerste brommer! : ss50z
Re: mijn eerste brommer! : ss50z
Nee is verchroomd, met polijsten maak je daar alleen maar krassen in.
Honda SS50 125cc 49cc
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
oke, het enigste wat nog moet gebeuren is dan laten poleisten, velgen kopen en laten spaken.
daarna banden erom en onder de SS monteren en klaar
dan is het nog wachten op mijn blok tot die klaar is van de revicie
daarna banden erom en onder de SS monteren en klaar
dan is het nog wachten op mijn blok tot die klaar is van de revicie
-
To 5.0
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Zwarte Skyteam Dax 2009, Ford Mustang 1988 GT, Ford mustang 1971 Grande, Ford LTD Crown Victoria Country Squire 1990, Lincoln mark VII 1991 en een fiets.
- Contacteer:
Er zijn slechtere manieren om naar school te gaan
!
Gaaf ding om te zien. Veel geluk er mee.
En ik denk dat je 16/17 jaar bent? Dan heb ik respect voor je eigenzinnige smaak. Je laat je niet gek maken door die gassies en wijffies die op die plastieken rijdende pleebakken denken er helemaal bij te horen. Ben benieuwd naar je SS50 als hij af is.
Groeten uit Duh Haag
En ik denk dat je 16/17 jaar bent? Dan heb ik respect voor je eigenzinnige smaak. Je laat je niet gek maken door die gassies en wijffies die op die plastieken rijdende pleebakken denken er helemaal bij te horen. Ben benieuwd naar je SS50 als hij af is.
Groeten uit Duh Haag
How can you win if you don't play?
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
hey!
thnx! ben pas 18 geworden.
scooters vind ik echt helemaal niks, vieze rijdende badkuipen, en stinken, en een schijt geluid.
heb wel binnenkort OV, dus dan ga ik om mijn brommer netjes te houden alleen maar naar school als het droog is.
maar wel zoveel mogelijk met de brommer dus, want de trein ben ik na 1 week al helemaal zat, op de terugweg naar huis val ik ook altijd bijna in slaap ookal ben ik helemaal niet moe, en op de brommer blijf ik lekker actief, en ben ik veel actiever ook als ik thuis kom
Naven worden misschien zondag gepolijst, en anders een andere dag.
maandag ga ik denk ik de velgen kopen.
thnx! ben pas 18 geworden.
scooters vind ik echt helemaal niks, vieze rijdende badkuipen, en stinken, en een schijt geluid.
heb wel binnenkort OV, dus dan ga ik om mijn brommer netjes te houden alleen maar naar school als het droog is.
maar wel zoveel mogelijk met de brommer dus, want de trein ben ik na 1 week al helemaal zat, op de terugweg naar huis val ik ook altijd bijna in slaap ookal ben ik helemaal niet moe, en op de brommer blijf ik lekker actief, en ben ik veel actiever ook als ik thuis kom
Naven worden misschien zondag gepolijst, en anders een andere dag.
maandag ga ik denk ik de velgen kopen.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Zijn er wel meer van...To 5.0 schreef:Er zijn slechtere manieren om naar school te gaan!
Groeten uit Duh Haag
ik moet de godganse dag van die varioracers etc. Horen Dat honda's wijvenbrommers zijn...
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Tja, ik 3 jaar geleden ook nog. Meest gehoord? Gewoon kuthonda. Maarja, wacht maar tot je van de middelbare af bent, dan krijg je alleen nog maar +kudo's.Thomgun schreef:Zijn er wel meer van...To 5.0 schreef:Er zijn slechtere manieren om naar school te gaan!
Groeten uit Duh Haag![]()
ik moet de godganse dag van die varioracers etc. Horen Dat honda's wijvenbrommers zijn...
Honda SS50 125cc 49cc
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
zolang je zelf je brommer maar hartstikke tof vind, is het allemaal prima.
als ze hem allemaal lelijk vinden op school, heb je ook niet zo snel het risico dat ie gejat word
en ik vind hun scooter weer lelijk dus ja.
en hun scooters gaan sneller stuk, mijne blijft gewoon vrolijk door brullen
als ze hem allemaal lelijk vinden op school, heb je ook niet zo snel het risico dat ie gejat word
en ik vind hun scooter weer lelijk dus ja.
en hun scooters gaan sneller stuk, mijne blijft gewoon vrolijk door brullen
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Nou we kunnen ook gewoon zeggen dat 90% van de mensen van tegenwoordig gewoon geen smaak hebben, en wij dat wel hebben. 
Honda CoolDriver50
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Minder, want niet 10% van de mensen heeft een Honda...CB50dude schreef:Nou we kunnen ook gewoon zeggen dat 90% van de mensen van tegenwoordig gewoon geen smaak hebben, en wij dat wel hebben.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
naven zijn net opgehaald, denk dat ik ze rond volgende week op kan halen of dat ze worden gebracht!
Dus volgende week denk ik meteen de velgen halen, en dan wachten tot de naven klaar zijn, en dan laten spaken!
het schiet lekker op iig!
Dus volgende week denk ik meteen de velgen halen, en dan wachten tot de naven klaar zijn, en dan laten spaken!
het schiet lekker op iig!
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
kreeg net een sms dat de naven al klaar zijn, en dat hij alleen de remplaatjes nog moet doen!
man man, gaat echt snel!
man man, gaat echt snel!
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
maandag 28 maart ga ik de naven ophalen en meteen de velgen kopen.
Op woensdag de 30ste breng ik ze langs bij dennis en dan is het wachten tot ik ze weer op kan halen!
Mijn blok is ook nog niet klaar, ga vanavond misschien even naar mijn broer om te helpen/kijken/leren.
op dit moment staat de SS er zo bij

Op woensdag de 30ste breng ik ze langs bij dennis en dan is het wachten tot ik ze weer op kan halen!
Mijn blok is ook nog niet klaar, ga vanavond misschien even naar mijn broer om te helpen/kijken/leren.
op dit moment staat de SS er zo bij

-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Zo zijn ze het mooist 
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
Dan moet je hem op je rug dragen zondag,een ritje zo dichtbij mag je niet missen. desnoods lopendschwantz34 schreef:maandag 28 maart ga ik de naven ophalen en meteen de velgen kopen.
op dit moment staat de SS er zo bij![]()
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
schwantz34
- 4T-MSB addict
haha!
over welk ritje hebben we het nu?
over welk ritje hebben we het nu?