gt schreef:daar heb je gelijk in, maar roep dan niet dat het onzin is.
Het is namelijk prima mogelijk zonder hoge bedragen.
gewoon oldskool vervroegende ontsteking (dus niet per se een extreem licht vliegwieletje), snelle nok, en 19mm keihin carb. De boel strak afstellen en hopla.
Het kan. Als je ferme wind tegen hebt ga je het niet halen, maar windstil en liggen op je brommert haal je prima 80.
Comfortabel is dat allemaal niet, maar het kan, en zonder hoge bedragen.
Overigens was ik al lid van het forum toen deze versie nog niet bestond, heb het alleen de laatste tijd op een lager pitje gedaan. denk dat ik actief ben sinds 2000. Dus als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter je handjes van het toetsenbord houden.
Als jij liggend op je tank wind mee als een reëele snelheid beschouwd, heb je helemaal gelijk knul.
Als ik het over een snel blok heb, denk ik aan een hoog motorvermogen en/of motorkoppel. En niet de snelheid die je haalt heuveltje af, windje in de rug. Daar zal ons meningsverschil wel liggen.
butt head schreef:Edo schreef:Ik een crybaby? Jij bent al meer dan een jaar lid (met 6 berichten) en komt ÉÉN keer op het board alleen maar om even te verkondigen hoe hard jij wel niet gaat met je 50cc en al je coole spullen.
zech edo
als je 10 of 10000 berichten hebt dat zecht niets over hoe veel je van de brommers weet.
Ik zeg alleen maar dat het heel fout overkomt als je NOOIT op een forum komt en dan ineens de noodzaak voelt om te gaan opscheppen over je snelle blokken en de dure spullen in je kast.
Waar lees je overigens mijn uitspraak dat iemand met veel berichten meer van brommers weet? Crisis.